مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: همزمان با هفته وقف زنگ انشای وقف و موقوفات در مدارس استان تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین‌ قاسم محمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وقف در استان تهران افزود: برگزاری ویژه‌برنامه های فرهنگی،مذهبی، اجتماعی و خیمه‌های معرفتی در مدارس استان تهران در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان تهران قرار دارد.
 
وی اظهار داشت: همزمان با هفته وقف از 29 آذرماه تا 5 دی ماه سال 93 زنگ انشای وقف و موقوفات به منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه انجام موقوفات با نیات مختلف و گسترش فرهنگ وقف در جامعه درمدارس استان تهران برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده تصریح کرد: در این طرح نخستین زنگ انشای وقف و موقوفات با مشارکت آموزش و پرورش منطقه 18 در دبیرستان پسرانه مفید واقع در بلوار معلم این منطقه روز شنبه 29 آذرماه سال 93 ساعت 15:30 برگزار می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: برپایی پایگاه‌های اطلاع رسانی وقف و موقوفات، امامزادگان بقعه‌های متبرکه با عنوان همه وقف باشیم، برگزاری همایش تجلیل از واقفان و متولیان وقف، از اقدامات اجرایی اوقاف و امور خیریه استان تهران است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: موقوفات ، زنگ انشا ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار