ناظر کمیته رفع ابهامات مالی فدراسیون فوتبال گفت: ما هیچ وقت به دنبال مچ‌گیری نبوده‌ایم و قصد ما شفافیت و بررسی مسائل مالی است.

صادق درودگر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحثی که امروز مطرح شد در خصوص صورت‌های مالی سال 91 و 92 بود به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم، اما نتیجه کلی حاصل نشده است.
 
وی در ادامه افزود: قرار است در جلسات بعدی این مباحث مطرح شود و ما در جلسات آتی بیشتر ورود خواهیم کرد.
 
ناظر کمیته رفع ابهامات مالی فدراسیون فوتبال ادامه داد: به دنبال مچ‌گیری نیستیم و قصد ما شفاف‌سازی مالی است و با شفافیت مسائل مالی را بررسی خواهیم کرد.
 
وی در مورد گفته رسایی در مورد هزینه 100 میلیاردی فدراسیون گفت: به هیچ وجه این مسئله صحت نداشته است و فکر نمی‌کنم این اعداد و ارقام‌ها درست باشد. ما پس از بررسی صورت‌های مالی را برای مجمع آماده می‌کنیم و به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد و سعی می‌کنیم ابهام‌زدایی صورت گیرد.
 
درودگر بیان کرد: جلسه بعدی ما روز دوشنبه خواهد بود و محورهای این جلسه صورت‌های مالی فدراسیون می‌باشد که قرار است با جدیت بیشتری به بررسی بپردازیم.
 
ناظر کمیته رفع ابهامات مالی فدراسیون فوتبال در مورد رفتن کفاشیان به خاطر اوضاع مالی ادامه داد: این که اعلام می‌کنند کفاشیان به خاطر وضعیت مالی از فدراسیون کناره‌گیری می‌کند، صحیح نیست و من آن را تکذیب می‌کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: بحث‌های مالی دارای مسائل قانونی است و تمام اعتباراتی که کفاشیان هزینه کرده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا به نتیجه و جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار