رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: برای حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید، طرح جانشین پروری و خصوصی سازی اجرا می‌شود.

 عباس کمری، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: به مناسبت روز شهید، مرکز نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اجرای تدوین چشم انداز 10 ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اجرای طرح آلاله را در چند استان دیگر کشور نیز از برنامه‌های پیش رو این مرکز نام برد.
رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روز شهید، ابراز داشت: در این روز از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر برتر در حوزه مطالعات، اختراعات و مقالات، پژوهش در سطح استانی و ملی تقدیر می‌شود.

عباس کرمی با تاکید به بحث جانشین پروری، خاطرنشان کرد:‌ مهمترین برنامه و سرلوحه مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بحث جانشین پروری به وسیله آموزش‌ها از طریق مدیریت فردا برای تربیت نخبگان شاهد و ایثارگر می‌‌باشد.

وی ویژگی این نخبگان را تعهد و پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی و وابستگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست.

شایان ذکر است؛ مراسم تقدیر از نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید در سطح استان‌ها بهمن ماه و در سطح ملی دوم اسفند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار