سرمر‌بی لیورپول‌ به هواداران قرمزها قول داد این تیم تا پایان فصل در میان چهار تیم صدر جدول قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس،‌ در دیدار حساس لیورپول و آرسنال که با نتیجه تساوی 2 بر2 به پایان رسید ،‌توپچی‌های لندن فقط 36 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند که بدترین آمار آنان از سال 2006تاکنون محسوب می‌شود.
 
هر چند لیورپول‌ هم اکنون 17 امتیاز با چلسی تیم صدر نشین جدول لیگ برتر فاصله دارد و حتی به 9 امتیاز دیگر برای راهیابی به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان احتیاج دارد، اما برندن راجرز به هواداران قول داد نه تنها به لیگ قهرمانان بعدی راه پیدا می‌کنند بلکه خیلی زود خود را به صدر جدول رسانده و در میان چهار تیم نخست قرار خواهد گرفت.
 
راجرز گفت: نسبت به بازی‌ که فصل قبل مقابل آرسنال انجام دادیم پیشرفت زیادی کرده و کاملا بر حریف برتری داشتیم فراموش نکنید لیورپول همیشه یک چالش جدی برای هواداران است و در بازی‌های پس از تعطیلات کریسمس می‌تواند امتیازات بیشتری هم بدست آورد البته باید بر تعداد پیروزی‌هایمان اضافه کنیم، نتایج تساوی چندان کار ساز نخواهند بود.
 
سرمربی لیورپول در ادامه افزود: شکی وجود ندارد که در بازی مقابل آرسنال، ما شایسته پیروزی بودیم در مجموع عملکرد بازیکنان نسبت به بازی گذشته که 5 بر یک به آرسنال واگذار کردیم خیلی بهتر بود.

*استوریچ هفته آینده باز می‌گردد
 
برندن راجرز اطمینان داد تا یک هفته آینده و با آغاز ماه ژانویه، دنیل استوریچ مهاجم 25 ساله تیم می‌تواند با پشت سر گذاشتن کامل دوران مصدومیت بار دیگر درترکیب قرمزها قرار بگیرد.
 
استوریچ ملی پوش جوان لیورپول در ماه نوامبر دچار آسیب دیدگی شده و در حال حاضر برای درمان در آمریکا به سر می‌برد.
 
راجرز گفت: تمرینات سبکی که استوریچ در لس آنجلس و بوستون انجام می‌دهد را پیگیری می‌کنیم شواهد نشان می‌دهد او را برای یک هفته آینده در میان خود خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار