دبیری:

هدف من دفاع‌ از حق فوتبال تبریز است/اصلاح‌ ساختار فدراسیون و مسائل فرهنگی‌ اولویت‌ دارد

کاندیدای‌ هیئت رئیسه‌ فدراسیون فوتبال گفت: ارتقا حمایت از باشگاه ها و نهادینه کردن مسائل فرهنگی در فوتبال از اهم برنامه‌هایم است.

دبیری کاندیدای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به جهت حضورم در ورزش و حمایت از تیم های تبریزی و همچنین دارا بودن سابقه ورزشی لازم دانستم که برای خدمت در عرصه ورزش خصوصا فوتبال کاندیدای هیئت رییسه شوم.

کاندیدای‌ هیئت رئیسه‌ فدراسیون فوتبال گفت: باید عنوان‌ کنم که ارتقا جایگاه کرسی بین المللی در فوتبال جهان و آسیا، اصلاح ساختار فدراسیون و حمایت از باشگاه ها و نهادینه کردن مسائل فرهنگی در فوتبال از اهم برنامه‌هایم است.
 
وی در ادامه افزود: دلیل شرکت من در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این بوده است که با توجه به سهم عمده استان آذربایجان شرقی در فوتبال کشورمان و نداشتن جایگاهی در فدراسیون فوتبال هدف من داشتن کرسی تبریز در فدراسیون بوده است.
 
دبیری ادامه داد: شما می‌دانید تبریز دو تیم لیگ برتری دارد تیم های متعددی از دسته یک و دو از این خطه هستند فوتبال ساحلی از تبریز بوده است و هم چنین فوتبال بانوان تبریزی دارد با این پتانسیل متاسفانه تبریز کرسی در فدراسیون ندارد. هدفم دفاع از حق آذری‌ها در فوتبال کشورمان است. 

کاندیدای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌هایش گفت: در درجه اول اصلاح ساختار فدراسیون فوتبال توجه به فوتبال پایه، پرداختن به فوتسال و فوتبال بانوان و در نهایت ارتقا جایگاه فوتبال کشورمان در آسیا و جهان جزو اولویت‌ها است.

وی عنوان کرد: تقویت هیئت ورزشی حمایت از باشگاه‌های خصوصی، آموزش و نهادینه کردن مسائل فرهنگی و همچنین پرداختن به فوتبل پاک و دوری از ناپاکی در فوتبال در کل کشور جزو برنامه‌هایم خواهد بود.

دبیری خاطرنشان کرد: من با هدف و انگیزه کمک و خدمت به میدان آمده‌ام و جایگاه کرسی بین المللی کشورمان باید تقویت یابد و در راستای این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار