به دروازه بان جدید استقلال پول زیادی ندادند!

داسیلوا 720 میلیون، طالبلو چقدر؟

اعضای تیم اسنقلال با شرایطی خاص در حال جذب بازیکن هستند اما این در حالی است که آبی ها برای جذب بازیکن از ابتدای فصل هزینه زیادی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، داسیلوای برزیلی با اوضاع خاصی استقلال را ترک کرد زیرا این بازیکن با مشکلات بسیاری در این تیم  روبرو شد این بازیکن پول زیادی را از مسئولان تیم استقلال دریافت کرد اما در مقابل حتی یک دقیقه نیز برای استقلال به میدان نرفت.

گفتنی است داسیلوا در زمان جدایی از استقلال اعلام کرد قبل از عقد قرارداد با وی مسئولان تیم استقلال به این بازیکن گفته بودند قرار است وی جای خالی رحمتی را پر کند اما این اتفاق رخ نداد و این دروازه بان حتی یک بازی نیز در ترکیب استقلال به میدان نرفت و این در حالی است که وی تصور دیگری از حضور در این تیم داشت.

شایان ذکر است طالبلو پس از سال‌ها به تیم استقلال بازگشته است و گفته می شود این بازیکن با پول کمی به استقلال آمده است و برای شش ماه با مسئولان این تیم توافق کرده است تا برای فصل بعد در زمان خودش تصمیم گیری شود.

گفته می شود داسیلوا هنوز پولش را کامل دریافت نکرده است اما قرار شده است که این بازیکن بزودی پولش را بگیرد زیرا در غیر اینصورت از استقلال شکایت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار