فرمول یک:

تاثیر تصمیم ریکاردو در رفتن فتل از ردبول

کریستیان هورنر مدیر تیم ردبول باور دارد سرعت دنیل ریکاردو در تصمیم سباستین فتل برای رفتن از این تیم و حضور داشتن در فراری بی تأثیر نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فتل که سال‌ها زیر چتر حمایتی ردبول بود و در میان سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ چهار بار با این تیم توانست به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند، در ۲۰۱۴ از ریکاردو هم تیمی جدید خود عقب ماند. او در پایان فصل ۲۰۱۴ تصمیم گرفت با ردبول خداحافظی کند و در تیم فراری حضور داشته باشد.

هورنر گفت:سباستین از وضعی که فرمول‌یک به آن دچار شده بسیار ناراضی بود و این نارضایتی خود را همیشه عنوان می‌کرد. از موتور، شاسی و رفتار اتومبیل اصلاً راضی نبود.

وی افزود:سباستین و کیمی زوج فراری در فصل ۲۰۱۵ هستند. این دو نام در فرمول‌یک بیشترین آسیب را از تغییر قوانین دیدند.

هورنر ادامه داد:فتل از اینکه رفتار اتومبیل آنطور که او دوست داشت نبود ناراحت بود. به غیر از این می‌دید که هم تیمی او با همان اتومبیل برنده رقابت‌ها می‌شود و از او در جدول رده‌بندی فصل پیشی گرفته است. همه اینها باعث می‌شد او در طول فصل عصبی باشد.

هورنر باور دارد کاری که ریکاردو با فتل در موناکو کرد باعث شد این راننده آلمانی تصمیم بگیرد از ردبول برود.

او افزود: سباستین بعد از آن مسابقه خیلی افسرده شد. تا آنجایی که او را می‌شناسم می‌توانم بگویم سباستین بعد از گرندپری موناکو از تیم فاصله گرفت. مشخص بود بعد از آن مسابقه در فکرش چیزهایی می‌گذرد.

هورنر در آخر خاطر نشان کرد:تا زمان برگزاری گرندپری سنگاپور می‌توانستیم ببینیم که فتل تبدیل به راننده دیگری شده است و دیگر آن رفتارهای قبلی را در تیم ندارد. به همین دلیل زمانی که گفت تصمیم دارد از ردبول جدا شود ما زیاد تعجب نکردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار