آنچه در ذره‌بین این هفته گذشت

از جعلی بودن معافیت هنرمندان تا هزینه‌های چند میلیون تومانی غرفه‌های نمایشگاهی + فیلم

در ذره‌بین این هفته، پیگیری موضوع‌های عدم تعهد‌های شرکت بیمه،‌ شخص ثالث در یک سال اخیر، جعلی بودن معافیت برخی از هنرمندان، نبود بازار مناسب برای تولید کنندگان صنعت فولاد و هزینه‌های چند میلیون تومانی غرفه‌های نمایشگاه‌ها صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، چندی پیش خبر جعلی بودن کارت معافیت بعضی از فوتبالیست‌ها سوژه داغ و روز رسانه‌ها شده بود.

مسئولان نیز فوتبالیست‌ها را مجرم اعلام کردند و گفته شد باید با آنها برخورد جدی و قانونی شود.

این بار نیز خبری از حکایت جعلی بودن معافیت بعضی از هنرمندان که کمیسیون اصل 90 مجلس آن را مطرح کرد در ذره‌بین پیگیری شد.

اما کمیسیون اصل نود مجلس با وجود تایید این خبر جزئیات آن را به زمان دیگری موکول کرد.

خبرنگار ذره بین این موضوع را از پورمختار رئیس کمیسیون اصل نود پیگیری خواهد کرد و جزئیات آن را دربخشهای بعد ذره بین اعلام می‌کند.

مشکلات بیمه شدگان شخص ثالث موضوعی بود که خبرنگار ذره بین در سوژه دوم خود پیگیر آن شد.

اهمیت بیمه شخص ثالث و رسیدگی به آن بارها اعلام شده است اما با وجود این برخی از بیمه شدگان از عدم تعهد شرکت بیمه در یکسال اخیر رنج می‌برند.

خبرنگار ذره‌بین موضوع را از امین رئیس بیمه مرکزی پیگیر شد که در پاسخ گفت: شرکت بیمه توسعه است، مبلغی که در حساب بیمه شدگان وجود دارد پنجاه و پنج هزار و هفتصد و هفتاد و سه ریال در تاریخ 30 آبان ماه است.

وی در خصوص رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان شخص ثالث اظهار داشت: متاسفانه این شرکت به حسابرس بیمه اجازه ورود ندارد بنابر این بیمه مرکزی تصمیم درستی نمی‌تواند بگیرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ذره‌بین مشخص شد که پرونده رسیدگی به تخلف شرکت بیمه برای رسیدگی به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی رفته است.

سوژه دیگر خبرنگار ذره بین تولید بسیار صنعت فولاد و نبود بازار فروش و کسادی بازار صنعت فولاد در ایران بود.

با وجود تولید بسیار صنعت فولاد و مرغوبیت این صنعت در کشور ایران متاسفانه تولید کنندگان صنعت فولاد با مشکل نبود بازار مناسب این صنعت مواجه شده‌اند.

خبرنگار ذره‌بین موضوع را از پناهی زاده بازرس خانه صنعت پیگیر شد.

او در پاسخ به خبرنگار ما با تاکید این موضوع بیان کرد: تعرفه به نفع کشورهای دیگر پایین آمده است و از طرف دیگر واحدهای تولید کننده صنعت فولاد با مشکل فروش مواجه شده‌اند.

وی افزود: ترکیه و چین این محدودیت تعرفه‌ای را بیست و پنج تا سی درصد اعمال کرده‌اند. این در صورتی است که تعرفه واردات صنعت فولاد به کشور ما حدود ده درصد است.

سوژه آخر خبرنگار ذره بین هزینه‌های سنگین و بسیار غرفه‌های بسیار نمایشگاه‌های مختلف در کشور ایران است.

خبرنگار ذره‌بین حکایت هزینه‌های بسیار ساخت دکوراسیون برخی از غرفه‌ها در نمایشگاه‌های مختلف ایران را در ذره بین این هفته مطرح کرد.

هزینه‌هایی که حکایت از مبالغ سنگین هفتاد میلیون تومانی، صد میلیون تومانی فقط برای برپایی چند روز غرفه‌ها در نمایشگاه را در بردارد.
مشکل اصلی این جاست که در پایان این نمایشگاه‌ها دکوراسیون‌های غرفه‌ها به ضایعات تبدیل و سوزانده خواهد شد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ، بیمه ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار