دل انگیز:

برنامه نیم‌فصل دوم به صعود ما کمک خواهد کرد

مربی تیم فوتسال پاس قوامین برنامه های نیم فصل دوم را کمک بزرگی به تیمش برای صعود می داند.

سعید دل انگیز مربی تیم فوتسال پاس قوامین تهران در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از پایان دور رفت مسابقات در مجموع از عملکرد فنی و نتایج کسب شده توسط تیم خودمان راضی هستیم. با توجه به بضاعتی که داشتیم و یارگیری ابتدای فصل نتایج قابل قبولی گرفتیم. در ابتدای فصل با توجه به اینکه اکثر بازیکنان لیگ برتری که قصد رفتن به سربازی را داشتند با تیم هایشان قرارداد داشتند، و اینکه چند بازیکن مصدوم داشتیم ، در مجموع رتبه سوم جایگاه قابل قبولی برای ما می باشد.
 
برای تقویت تیم در ادامه مسابقات سعی کردیم چند بازیکن امید و بزرگسال به تیم خود اضافه کنیم تا مشکل نیم فصل اول را که معمولا به زحمت به ۱۲ بازیکن می رسیدیم را نداشته باشیم.
 
وی بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات ما در نیم فصل اول که موجب از دست رفتن امتیازات شد مسابقات نیروهای مسلح کشور بود که ما همزمان با لیگ دسته اول در آن حضور داشتیم و مثلا قبل از بازی با کشاورز قزوین دوبازی با تیم های نظامی کرده بودیم و با شرایط نامناسب بدنی و خستگی به آنجا رفتیم و دو امتیاز را از دست دادیم. اما در ادامه مسابقات تمام تمرکزمان روی این مسابقات خواهد بود و امیدواریم با توجه به برنامه مسابقات که به سود ماست و دو بازی حساس با تیم های رقیب را در خانه برگزار می کنیم، به بالای جدول رسیده و راهی مرحله بعدی شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، سرمربی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.