با حكم رئيس سازمان صدا و سيما ، آقاي پدرام كرباسيان به عنوان رئيس مجامع شركت هاي وابسته به سازمان صدا و سيما و صندوق بازنشستگي منصوب شد.

به گزارش حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران،؛ با حكم رئيس سازمان صدا و سيما ، آقاي پدرام كرباسيان به عنوان رئيس مجامع شركت هاي وابسته به سازمان صدا و سيما و صندوق بازنشستگي منصوب شد.دكتر محمد سرافراز در اين حكم از كرباسيان ارائه برنامه عملياتي و تلاش براي كسب درآمد براي سازمان ، و ساماندهي شركت‌ها و موسسات وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگي را خواسته است.

متن حكم رئيس سازمان صدا و سيما در انتصاب پدرام كرباسيان به شرح زير است :

جناب آقاي پدرام كرباسيان 

با توجه به مراتب تعهد ، تجربيات و سوابق مفيد و موثر جنابعالي در مديريت اجرايي ، به موجب اين حكم به عنوان " رئيس مجامع شركت هاي وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگي " منصوب مي شويد .

انتظار مي رود در دوران تصدي خود،ضمن رعايت تمامي موازين قانوني،تحقق اهداف و وظايف مشروح ذيل را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار دهيد .

1- ارائه برنامه عملياتي و تلاش در راستاي كسب درآمد،كارآمدي اقتصادي پايدار و ايجاد پشتوانه مالي براي تحقق خوداتكايي صندوق بازنشستگي به گونه‌اي كه حداكثر طي سه سال آتي ، اين تلاش ها به ثمر رسند.

2- بررسي ، تائيد و نظارت بر اجراي طرح ها و برنامه‌هاي راهبردي و عملياتي شركت ها و موسسات وابسته به سازمان .

3- سازماندهي و اداره موثر ، هماهنگ و هم‌افزاي شركت ها و موسسات وابسته سازمان و صندوق بازنشستگي و تمامي شركت ها و بنگاه‌هاي تحت نظارت آن ها .

4- بررسي و اعمال تغييرات در اساسنامه ، ساختار و چارچوب هاي كلان اداره شركت ها و موسسات وابسته سازمان و اعمال نظارت فراگير بر فعاليت هاي اقتصادي و انتفاعي آن ها در راستاي ارتقا و بهره وري و افزايش سوددهي .

از خداوند متعال توفيق جنابعالي را در پيشبرد اهداف و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تحقق و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مسئلت مي كنم .

محمد سرافراز  - رئيس سازمان 

پدرام كرباسيان پيش از اين پست‌هايي نظير "مشاور بازرگاني معاون اداري مالي سازمان"‌، "عضو شوراي هماهنگي و نظارت بر آگهي‌هاي تبليغاتي سازمان" ، "مدير اطلاعات ، آمار و سرمايه‌گذاري دفتر مجامع شركت‌ها و موسسات وابسته" و "دبير كميته مبارزه با قاچاق كالا و ارز در معاونت اداري مالي سازمان"  داشته است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار