بازیگر فیلم "بهمن" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازی در مقابل "فاطمه معتمدآریا" برایم تجربه‌ی بسیار خوبی بود

شیرین یزدان بخش گفت: بهمن فیلم فوق العاده‌ای در تاریخ سینما است.

شیرین یزدان بخش بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم "بهمن" گفت: من در فیلم "بهمن" نقش خواهر کوچکتر مادر رئیس بیمارستان را بازی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: در چندمین سکانس مقابل فاطمه معتمد آریا بازی کردم و بازی در مقابل وی بسیار خوب و آموزنده است. من در این فیلم نقش خواهر فردی را بازی می کنم که با بیماری او و توجه بی جا به آن مشکلات زیادی در زندگی نقش اول فیلم ایجاد می شود.

این بازیگر در خصوص پیش بینی‌اش از جایگاه فیلم "بهمن" در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر خاطر نشان کرد: بهمن یک فیلم فوق العاده خوب در سینمای ایران است. من کار اصلی‌ام بازیگری و تحلیل فیلم‌ها نیست. اما فیلم زیاد می‌بینم و می‌توانم بگویم جشنواره‌ی فجر خوبی خواهیم داشت اما نمی توانم جایگاه فیلم بهمن در این جشنواره را پیش بینی کنم فقط امیدوارم مردم بتوانند استفاده ی کافی را از آن ببرند.

گفتنی است، فیلم بهمن به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و بازی معتمد آریا،‌ احمد علی حامد و شیرین یزدان بخش جهت نمایش در سی و سومین دوره جشنواره فجر تهیه شده است و قصه پرستاری به نام هما را روایت می‌کند که بر اثر فشار کاری زیادی با پی بردن به یکسری حقیقت‌ها در زندگی دچار مشکلاتی در زندگی می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار