3 کشته در تیراندازی‌های متعدد پلیس واشنگتن به شهروندان در شب کریسمس

پلیس واشنگتن در تیراندازی‌های متعدد به شهروندان آمریکایی2 مرد و یک زن را در شب کریسمس به قتل رساند.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، در پی کشته شدن یک نوجوان سیاه پوست دیگر در شهر سنت لوئیس آمریکا تظاهراتی کردند.

قتل نوجوان سياه پوست ديگری در ايالت ميسوری آمريکا، خشم مردم را برانگيخته است. 

فرماندار ايالت ميسوري آمريکا، قتل "آنتونيو مارتين "نوجوان سياه پوست هجده ساله را نشان دهنده وظيفه دشوار مأموران قانون دانست. پليس آمريکا نيز با انتشار عکس هاي يک قبضه سلاح کمري ادعا کرد مارتين پيش از اينکه هدف تيراندازي افسر پليس قرار بگيرد، اسلحه را به سوي او نشانه رفته بود. اين حادثه در "برکلي" ايالت ميسوري و نزديک شهر فرگوسن آمريکا رخ داده است. شهر فرگوسن نيز از ماه اوت امسال و بعد از تيراندازي پليس به نوجوان سياه پوستي به نام" مايکل براون" که به مرگ او منجر شد، شاهد ناآرامي بوده است. 

خبرنگار سي ان ان گزارش داد در منطقه اي از کشور آمريکا که هنوز دچار تنش است، تظاهرات دوباره آغاز شده است. اين بار اعتراض ها به قتل آنتونيو مارتين نوجوان هجده ساله بر اثر تيراندازي افسر پليس در شهر برکلي ايالت ميسوري آمريکا است که فقط سه کيلومتر با شهر فرگوسن فاصله دارد.

  در همین حال پایگاه خبری واشنگتن دی‌سی گزارش داد  پلیس واشنگتن در تیراندازی‌های متعدد به شهروندان آمریکایی2 مرد و یک زن را در شب کریسمس  به قتل رساند.

پلیس پایتخت آمریکا در آستانه کریسمس 2015 با تیراندازی به سوی 5 تن منجر به قتل دو مرد شد.

 در همین حال در محله دیگری نیز در شهر واشنگتن دی‌سی، پلیس این شهر با تیراندازی‌ به سوی 4 شهروند آمریکایی یک زن را به قتل رساند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار