تندیس و جوایز میلیونی در جشنواره ملی نماز و نیایش اهدا می‌شود

ستاد اقامه نماز استان قم گفت: تندیس و جوایز نقدی میلیون تومانی به برگزیدگان جشنواره ملی نماز و نیایش در استان قم اهدا می‌شود.

 رضا ابوذر مدیر اجرایی جشنواره ملی نماز نیایش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در جشنواره ملی نماز و نیایش استان قم بنابر نظر هیئت داوران به برگزیدگان این جشنواره تندیسهای جشنواره‌ای و جوایز نقدی میلیون تومانی بهمن ماه سال 93 اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: آثار ارسالی در جشنواره نماز و نیایش با نظر هیئت داوران و پنج عضو از هنرمندان و کارشناسان برجسته بررسی و نتایج اعلام می‌شود.

ابوذر اظهار داشت: در بخش فیلم به بهترین پژوهش تندیس جشنواره به همراه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان، تندیس جشنواره به همراه 2 میلیون و 500 هزار تومان به بهترین فیلمنامه،تندیس جشنواره 3 میلیون بهترین پویا نمایی، تندیس جشنواره 3 میلیونی و 500 هزار تومان به فیلم داستانی، تندیس جشنواره به همراه 3 میلیون تومان به بهترین فیلم تجربی، جایزه ویژه هیئت داوران همراه با تندیس جشنواره و 4 میلیون تومان به بهترین فیلم و تندیس، تندیس جشنواره به همراه 2 میلیون و 500 هزار تومان به بهترین شرکت کننده در بخش تا 110 ثانیه اهدا می‌شود.

ابوذر خاطر نشان کرد: هیئت داوران می‌توانند حداکثر دو جایزه شامل دیپلم افتخار با لوح تقدیر مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان با عنوان تقدیر هیئت داوران به یکی از آثار برگزیداه اهدا کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: برگزیده ، تندیس ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار