گزارش سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی؛

نظام سوریه در سال 2015 همچنان باثبات و مقاوم باقی خواهد ماند/افزایش قدرت حزب‌الله برای حمله به اسرائیل

سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در گزارشی به ارزیابی‌های خود در مورد سال 2015 پرداخت و در آن به قدرت نظام سوریه و حزب‌الله اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز پنج‌شنبه ارزیابی‌های سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل را برای سال 2015 منتشر کرد و به بررسی بخش سوریه و حزب‌الله پرداخت.

در این گزارش آمده است که نظام سوریه به ریاست «بشار اسد» همچنان با ثبات و مقاوم باقی خواهد ماند و از شهر دمشق و راه‌های منتهی به حلب و شمال غرب سوریه محافظت خواهد کرد.

در بخش دیگری از این گزارش ادعا می‌شود که حزب‌الله پایگاه‌هایی را در بلندی‌های جولان مستقر کرده است.

گزارش سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل با ادعای اینکه حزب‌الله در جنگ اخیر غزه از سوی جولان به سمت سرزمین‌های اشغالی موشک پرتاب کرده است، می‌افزاید: حزب‌الله با همکاری سوریه می‌تواند عملیات‌هایی بر ضد اسرائیل ترتیب دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۳
آخر و عاقبت اسرائیل رو تو سوره مبارک اسرا می توان یافت از دوستان خواهش می کنم که ترجمه ده آیه اول مبارک این سوره رو بخونند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۵۲ ۰۴ دی ۱۳۹۳
تاکور بشه چشم اسرائیل و امریکا!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۴ دی ۱۳۹۳
افق دید سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی سوراخ است و به علت خود بزرگ بینی قادر به دیدن واقعیت های صحنه در منطقه نیست . نظام سوریه در این مشق سخت بازسازی خود و ملت سوریه به لطف خدا پیروز درآمده و آن وقت نوبت بازپس گیری ارتفاعات جولان با زور سلاح و مهمات و نابودی اشغالگران خواهد بود .
آخرین اخبار