رعدی:

تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند/ در فوتسال قم بازیکن به خود اجازه دخالت در کار مربی را می‌دهد!

علیرضا رعدی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم به انتقاد از شرایط تیم ماهان تندیس قم پرداخت .

علیرضا رعدی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پایان دیدار با میثاق تهران با ابراز رضایت از عملکرد تیمش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با میثاق بازی خوب و فنی ای بود که نتیجه نهایی آن به خوبی کیفیت بازی و کیفیت فنی دو تیم را نشان نمی‌داد. در مدتی که بازی بدون گل دنبال می‌شد بارها موقعیت های خوب گلزنی ایجاد کردیم و پنج – شش توپ تیر دو را به راحتی با اشتباه در زمانبندی ضربه زدن از دست دادیم.

 در ادامه در حالی که ۶ دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود و با توجه به اینکه به یک گل نیاز داشتیم از سیستم پنج نفره استفاده کردیم مه با استفاده از برتری عددی شانس تصاحب توپمان را بالاتر برده و به گل برسیم اما متاسفانه با بدشانسی چند گل خوردیم که اصلا موقعیت گل نبود و به نظر من این نتیجه چیزی از ارزشهای تیم ما کم نمی‌کند و احساس می کنم تماشاگران از سطح فنی این بازی لذت برده باشند.
 
رعدی در مورد مشکلات تیم ماهان تندیس و شایعه استعفایش از این تیم گفت: برخی مشکلات در تیم ماهان وجود دارد و شرایط من برای کار کردن مهیا نیست. کنترل حاشیه این تیم کنار سختی است. از روز اول داشتن اختیار تام را شرط اصلی کارم دانستم و مدیران باشگاه هم قبول کردند اما رفته رفته دخالتها شروع شد و هر کسی به خودش اجازه می دهد نظر بدهد.
 
در بازی اول در حهالی کنه کلا ۵ جلسه با تیم تمرین کرده بودیم نمی شد انتظار معجزه داشت و فقط روی ضربات ایستگاهی و کار گروهی تمرکز داشتیم و اتفاقا توانستیم از ضربه ایستگاهی به گل هم برسیم. در ۵ جلسه نمی‌توان کودتا کرد اما بلافاصله بعد از باخت همه می‌گویند چرا باختیم؟
 
مدیران باید کمی حوصله به خرج دهند. شرایط در این تیم به نحوی است که بازیکن به خود اجازه دخالت می‌دهد و من کنسی نیستم که در چنین شرایطی کار کنم. امروز هم به باشگاه اعلام کردم که باید شرایطم مهیا شود تا به دنبال کنار کردن باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رعدی ، فوتسال ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.