رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری اعضای باند سرقت ۵ میلیارد تومانی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ عضو یک باند سرقت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو و کوروش در پایتخت خبر داد و ارزش تقریبی اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعدالله گزافی،  با اعلام خبر دستگیری 4 عضو یک باند سرقت به فروشگاه‌های زنجیره‌ای پایتخت اظهار داشت: در پی اعلام گزارش‌ سرقت‌های مشابه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو و کوروش در پایتخت تیم ویژه‌ای بررسی موضوع را برعهده گرفت و اقدامات اطلاعاتی در این خصوص انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موجود تصاویر دوربین‌های مداربسته این فروشگاه‌ها مورد بازبینی قرار گرفت و ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند با انطباق تصاویر به دست آمده و تصاویر موجود در بانک اطلاعاتی مجرمین 4 عضو این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص شگرد سرقت این باند گفت: این افراد با تشکیل یک باند در ساعات پایانی شب و با سوءاستفاده از عدم وجود از نگهبان ثابت شب در این فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به تخریب درب ورودی  و به این فروشگاه‌ها وارد می‌شدند.

سرهنگ گزافی با بیان اینکه اعضای این باند بیشتر به دنبال تخریب گاوصندوق و سرقت وجوه نقد این فروشگاه‌ها بودند، گفت: این افراد در هنگام ورود به این فروشگاه‌ها به دنبال گاوصندوق و محل نگهداری وجوه نقد رفته و در صورت توان گاوصندوق‌های این اماکن را تخریب و در غیر این صورت گاوصندوق‌های موجود را سرقت می‌کردند.

وی افزود: این افراد با استفاده از دو خودروی سرقتی ماکسیما و مزدا پول و اشیای به سرقت رفته را حمل می‌کردند و تحقیقات انجام شده مشخص کرد که ارزش وجوه و اموال مسروقه بیش از 5 میلیارد تومان بوده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با هشدار به صاحبان مغازه‌ها و اصناف از آنها خواست تا حتما از گاوصندوق‌های مطمئن و غیرقابل حمل استفاده کنند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، دستگیری ، باند ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار