باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین مطرح کرد

اهداف اقتصادی و سیاسی آمریکا و عربستان پشت پرده کاهش قیمت نفت/ زنده ماندن حماسه 9 دی می تواند حیات جمهوری اسلامی را تضمین کند

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: حماسه 9 دی بخش عمده ای از فتنه سال 88 را جبران کرد و این فضا باید حفظ شود؛ زنده ماندن حماسه 9 دی می تواند حیات جمهوری اسلامی را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این تشکل با بیان این که در طول سالیان گذشته معمولا لایحه بودجه تا اندازه ای حاشیه داشت اظهار کرد: به خاطر عدم شفافیت در بودجه خلل هایی ایجاد و وقت کمیسیون های مجلس به احکام قوانین صرف می شد.
 
وی در ادامه افزود: لایحه بودجه باید جمع بندی درآمدها و هزینه ها بر مبنای قوانین کشور باشد.
 
باهنر با بیان این که ظرف پنج یا شش ماه گذشته قیمت نفت تقریبا به 50 درصد قیمت قبلی خود رسیده است خاطر نشان کرد: دو عامل برای این کاهش قیمت وجود دارد؛ یکی اهداف اقتصادی آمریکا و عربستان و دیگری اهداف سیاسی.
 
باهنر در ادامه صحبت هایش تاکید کرد: غربی ها قصد دارند تا با کاهش قیمت نفت به ایران فشار بیاورند؛ این کاهش قیمت نفت فشار بدی را به بودجه وارد می کند و باعث می شود که ما به مقوله اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.  
 
باهنر گریزی هم به حوادث سال 88 و واقعه 9 دی زد و در همین باره گفت: فتنه گران می خواستند که جمهوریت و اسلامیت نظام را با طرح موضوع تقلب زیر سوال ببرند و بعد از همه این داستان ها حماسه 9 دی حادث شد و مردم در این روز پاسخ فتنه گران را دادند.  
 
وی تاکید کرد: حماسه 9 دی بخش عمده ای از فتنه سال 88 را جبران کرد و این فضا باید حفظ شود؛ زنده ماندن حماسه 9 دی می تواند حیات جمهوری اسلامی را تضمین کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار