تکرار/ اخبار مجمع فدراسیون فوتبال؛

نقل و انتقالات لیگ برتر دستخوش تغییرات شد /شهرام دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال شد / مهین فرهادی زاد جایگزین شجاعی در در کمیته بانوان / شجاعی نماینده ایران در AFC شد

پس از اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون به دور دوم کشیده شد شهرام دبیری به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون انتخاب و مهین فرهادی زاد جایگزین شجاعی در کمیته بانوان شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صبح روز گذشته با حضور سجادی، حسنی پور، رغبتی، کفاشیان، محمدنبی، آیت الهی، تاج، ایمانزاده و 60 نفر از اعضای مجمع فدراسیون آغاز به کار کرد.


کفاشیان: باید کمبودها را رفع کرد تا خواسته مردم را پاسخ دهیم

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: زحمات اعضای مجمع در طول سال گذشته در حوزه فوتبال و در بخش باشگاه‌ها، هیات‌ها و سازمان لیگ و سایر ارگان‌ها دست به دست هم داد تا سال خوبی را پشت سر بگذاریم.
 
وی افزود: رقبای زیادی را در سطح آسیا و جهان داریم. برنامه ریزی‌های زیادی را انجام داده‌ایم تا فوتبال موفق باشد. به خاطر علاقه و توقعی که مردم و مسئولین از فوتبال دارند باید برنامه‌های خود را به خوبی پیش ببریم و کمبودها را رفع تا خواسته مردم را پاسخ دهیم.
 
رئیس فدراسیون در ادامه بیان کرد: علی‌رغم مشکلات مالی، باشگاه‌ها و سازمان لیگ تلاش کردند تا در برنامه‌های خود را در بخش مسابقات پیش ببرند.
 
وی گفت: با توجه به درخواست هیات رئیسه ، برگزاری جلسه فوق العاده  به منوظر تعیین بازرسان مستقل سال مالی 92-93 که در مجمع قبلی به دلیل طرح موضوعات مختلف و طولانی شدن مباحث ، مغفول مانده بود.

 
بازرسان مجمع فدراسیون فوتبال انتخاب شدند

در ادامه جلسه کفاشیان گزارش کاملی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف ، کمیته‌های فدراسیون و تیم‌های ملی را ارائه کرد.

مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع دستور جلسه مجمع فوق العاده را قرائت کرد.
 
در ادامه مجمع و پس از موارد مطرح شده توسط دبیر کل فدراسیون، علی کفاشیان گزارشی از برنامه های صورت گرفته در فوتبال ایران را به اعضای مجمع ارائه کرد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال از افرادی که اعلام آمادگی برای ناظر و شمارنده آرا دارند خواست اعلام کنند و پس از اعلام آمادگی اعضا، رای گیری انجام شد.
 
برای انتخاب بازرسان از سوی اعضای مجمع رای گیری شد که در نهایت با موافقت اکثریت اعضا، شیخ سفلی به عنوان بازرس قانونی و موسسه حسابرسی رهبین به عنوان حسابرس مستقل و بازرس علی البدل فدراسیون انتخاب شدند.
 
پس از رای گیری سنجابی، نظری و آگشته به عنوان ناظر انتخاب شدند .
 
همچنین هنرپیشه، درودگر و احمدی نیز برای شمارش آرا انتخاب شدند.

شیخ سفلی با ناراحتی مجمع فدراسیون فوتبال را ترک کرد

حسابرس فدراسیون فوتبال و بازرس صورت‌های مالی ۹۱ تا ۹۳ با ناراحتی مجمع را ترک کرد.
 حسن شیخ سفلی که به عنوان بازرس صورت‌های مالی سالهای 91 تا 93 انتخاب شده بود، زمانی که در مورد صورت‌های مالی بحث می‌شد و اشکالاتی را سجادی، معاون وزیر وارد کرد، به یک باره مجمع را با حالت ناراحتی ترک کرد. اصرار کفاشیان هم برای بازگرداندن وی بی فایده بود. 

همجنین ایمان‌زاده با اشاره به پرداخت‌های فدراسیون فوتبال به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مبلغ 10 و 15 میلیارد پرداخت شده که البته به آنها گفته‌ایم اجازه هزینه در بخش حرفه‌ای را ندارند و باید برای پایه هزینه کنند.
وی افزود: بحث دیگر ما در مورد 6 و نیم میلیاردی است که از فیفا قرار است بگیریم که هنوز وصول نشده است که تاثیر نرخ ارز را هم زمانی که دریافت کنیم حساب خواهیم کرد.
وی افزود: باشگاه‌ها بازوان فدراسیون هستند و باید به خوبی آنها را تحت حمایت قرار دهیم.

در ادامه مجمع نصرالله سجادی نسبت به گزارش حسابرس ایراداتی گرفت و اظهار داشت: در این گزارش مشکلاتی وجود دارد از جمله اینکه در فهرست این گزارش اعلام شده است از صفحه یک تا 23 مربوط به صحبت‌های مالی است که تنها 7 صفحه به این موضوع مختص است و همچنین یادداشت‌هایی عنوان کردند که در این گزارش دیده نمی‌شود.
وی افزود: به نظرم طراز تهیه شده جالب نیست و صاحبان امضا باید مستندتر و رسمی‌تر این موضوع را بیان می‌کردند. گزارش ناقص است. من 6 سال است این موضوع را می‌گویم و باز هم رعایت نمی‌شود. صورت‌های مالی فدراسیون با شرکت‌های افق سبز و توسعه خدمات پزشکی ایفا امسال نمی‌خواند برای سال‌های گذشته چگونه بوده داست.
وی افزود:‌من نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم امکان دارد مشکلی پیش بیاید اما در مجموع گزارش خوبی تهیه نشده بهتر بود گزارش تهیه حسابرسی ابتدا در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مورد ارزیابی قرار می‌گرفت تا با پشتوانه آن وارد مجمع شود.
 سجادی خاطرنشان کرد: اینکه اعلام می‌کنند مالیات پرداخت نشده صحیح نیست اینکه با افتخار می‌گویند مالیات پرداخت نشده درست نیست.
مالیات اموال دولت است و اگر چنین کاری صورت نگرفته باشد اختلاس رخ داده است.
اعتراض سجادی به گزارش بازرس؛

مسئولیت رسیدگی به وظایف مالی فدراسیون فوتبال به مجمع فدراسیون سپرده شد .

مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال 90روز دیگر برگزار می‌شود

درجلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که امروز برگزار شد مصوب شد تا مجمع فوق‌العاده فدراسیون 90 روز دیگر برگزار شود.

رئیس هیأت فوتبال کردستان در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: ادبیاتی که امیررضا خادم در مورد فتح‌الله‌زاده و عابدینی انجام داد درست نبود و در شأن خادم نیست که اینگونه صحبت کند چون این دو نفر نماینده فوتبالی‌ها هستند و صحیح نیست با آنها این گونه رفتار شود.
بودجه سال آتی فدراسیون مثل سال قبل خواهد بود!
 بودجه سال آینده فدراسیون فوتبال به همان اندازه سال قبل خواهد بود و تغییری درآن ایجاد نخواهد شد.
  بودجه سال آتی فدراسیون فوتبال به مبلغ 549 میلیارد و 390 میلیون ریال اعلام شد که این مبلغ مطابق با بودجه سال جاری است.
گزارشی از برآورد بودجه فدراسیون توسط سهیل مهدی در جلسه مجمع فدراسیون ارائه شد.

نقل و انتقالات لیگ برتر دستخوش تغییر شد
درخلال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مقرر شد تا زمان نقل و انتقالات به مدت دو روز دیگر تمدید گردد. 
  سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن امروز در مجمع فدراسیون فوتبال درخواست کرد فرصت نقل و انتقالات تمدید شود. تاج هم در واکنش به این موضوع گفت ما طبق فیفا می‌توانیم 4 هفته نقل و انتقالات را ادامه دهیم.
بنابراین دو روز دیگر این مدت می‌تواند تمدید شود.البته برای بازیکنان خارجی همان تاریخ قبلی مورد نظر نقل و انتقالات اعمال می شود.در جلسه امروز مجمع فدراسیون فوتبال برخی از اعضا به بودجه هیأت‌ها اعتراض کردند که کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد یک میلیارد به بودجه هیأت‌های استانی اضافه خواهد شد.

انتخابات عضو هیات رئیسه به دور دوم کشیده شد
 در جلسه امروز مجمع فدراسیون فوتبال و پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع منصور قنبرزاده 23 رای کسب کرد و شهرام دبیری 22 رای آورد تا بدین ترتیب این انتخابات به دور دوم کشیده شود.

و مرتضی‌ حسن‌پور و علی زینلی دیگر کاندیداهای این انتخابات بودند که به ترتیب 9 و 4 رای آوردند.

از 61 نفری که می‌توانستند در این رأی گیری شرکت کنند 58 نفر در جلسه حضور داشتند.

سجادی گلودرد داشت مجمع را ترک کرد
سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان به علت گلو درد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را ترک کرد.
 نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش وجوانان به علت گلو درد جلسه را ترک کرد و در خصوص این سوال که آیا ابهامات مالی حل شده یا خیر اذعان داشت که به دستور پزشک نمی‌توانم صحبت کنم.

شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون شد
شهرام دبیری با کسب 29 رای به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

فرهادی‌زاد جایگزین شجاعی شد
 در مجمع عمومی امروز فدراسیون فوتبال فرهادی‌زاد جایگزین شجاعی شد.
 در مجمع عمومی امروز فدراسیون فوتبال فرهادی‌زاد جایگزین فریده شجاعی شد. 

دبیری: قنبرزاده غیرقانونی در انتخابات هیئت رئیسه حضور داشت
رئیس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: قنبری عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال علی کفاشیان را قبول ندارد. 
افشین دبیری در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه امروز مهمترین بحث مربوط به روشن شدن صورت حساب‌های مالی سال‌های 91و 92 فدراسیون و توضیحات ارائه شده از سوی بازرس بود و همان طور که شواهد نشان می‌دهد، شیخ سلفی گزارش مربوط به صورت حساب مالی سال‌های 91و92 را ارائه داد و این موضوع باعث بوجود آمدن حاشیه‌هایی شد.
 وی بیان کرد: مواردی که در صورت حساب‌های مالی مشکل داشت به بازرس عنوان و قرار شد که هرچه سریعتر وضعیت صورت حساب‌های مالی مشخص شود وامیدوارم این اتفاق تا پایان سال جاری رخ دهد تا برای سال 94 مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم. رئیس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا با برادر شما (شهرام دبیری) تماس گرفته شده بود تا از کاندیداتوری عضویت در هیأت رئیسه کناره گیری کند تصریح کرد: حدود 14-15 سال است که من به همراه برادرم در بخش خصوصی تیم داری می‌کنیم و فکر می‌کنم که با وجود این مسائل کارنامه قابل قبولی نیز داشته باشیم اما واقعیت امر این است که قنبرزاده چون فکر می کند که رای بیشتری می‌آورد باید به همین خاطر برادر من عقب نشینی کند اما لازم است که بگویم وی این کار را انجام نخواهد داد و به هیچ عنوان کنار نمی‌رود. وی بیان کرد: متاسفانه حضور این افراد در برنامه ورزش از شبکه دو کار غیرقانونی بود و طبق آیین نامه فدراسیون 48 ساعت قبل از رای گیری هیچ یک از کاندیداها نباید در رسانه ملی حضور داشته باشند ولی همان طور که نظاره گر هستیم قنبرزاده در این برنامه حضور پیدا کرد.
 دبیری تاکید کرد: قنبرزاده از مدیران خوب فوتبال ایران است که کارنامه قابل قبولی نیز در باشگاه نفت تهران دارد اما نکته قابل توجه این است که وی کفاشیان را که رئیس فدراسیون فوتبالمان است را قبول ندارد.
 وی افزود: در حال حاضر شرایط به شکلی است که اگر بخواهیم با همین اعضای هیأت رئیسه فوتبال را اداره کنیم به طور قطع فوتبال کشورمان به مشکل بر می‌خورد و در حال حاضر برای مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شویم و قبل از هر چیز نیاز به یک دلی و همدلی داریم ولی هم اکنون انرژی زیادی در فوتبال ما درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شود.

سمت شجاعی تغییر کرد
شجاعی به عنوان مشاور و نماینده ایران در امور بانوان در AFC انتخاب شد.
 در مجمع امروز فدراسیون فوتبال فریده شجاعی به عنوان نماینده و مشاور ایران در امور بانوان در AFC انتخاب شد.

پیشنهاد کفاشیان برای عضویت کانون مربیان در مجمع فدراسیون فوتبال
 رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان پیشنهاد کرد تا کانون مربیان فوتبال ایران به عضویت مجمع این فدراسیون درآید.
 علی کفاشیان در مجمع فدراسیون فوتبال که امروز (در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، پیشنهاد کرد که کانون مربیان فوتبال ایران به عضویت مجمع این فدراسیون درآید.درخواست رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برای عضویت کانون مربیان در مجمع این فدراسیون قرار است به بررسی اعضا برسد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار