سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: منابع کافی برای جذب بازیکنان پیش بینی شده است و در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را در جذب بازیکن به نمایش می‌گذاریم.

خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: باید عنوان کنم که منابع برای جذب بازیکن‌ها پیش بینی شده است و به زودی برای جذب بازیکن اقدام خواهد شد.

وی در ادامه در مورد مشکل مالیاتی تیم افزود: با توجه به بررسی‌ها مشکل مالیاتی بازیکنان در آینده نزدیک حل می‌شود و آینده توام با موفقیتی را برای باشگاه رقم می‌زنیم.

خواجه وند در خصوص طاهری هم گفت: طاهری هم اکنون مستقر شده است و کارهای مربوط به باشگاه را انجام می‌دهد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اسامی قاضی و بیگ زاده هم تصریح کرد: من چنین اسامی را ندیده‌ام و این افراد در لیست اعلام شده حضور ندارند.

وی در مورد جدایی برخی بازیکنان همانند نورمحمدی و نیلسون تاکید کرد: نور محمدی در باشگاه می‌ماند ولی به احتمال زیاد نیلسون از تیم پرسپولیس جدا می‌شود.

خواجه وند در مورد مصاحبه خادم در مورد اینکه وی از 30 میلیارد هزینه ای که فقط 7 میلیارد آن را برای پرسپولیس و بقیه را برای سایر تیم‌ها هزینه کرده است تصریح کرد: من این مصاحبه را نشنیده‌ام باید از شخص خادم سوال کنید زیرا وی بهتر در جریان این مسأله است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال آیا در لیست مازاد با توجه به 2 روز مانده به نقل و انتقالات اعلام شده مشکلی برای بازیکنان بوجود می‌آورد اضافه کرد: البته حق با شماست می‌شد لیست مازاد او را زودتر اعلام کرد ولی من امیدوارم که این مسأله مشکلی برای بازیکنان بوجود نیاورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمامی تلاشمان را بکار می‌گیریم که در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته باشیم و باعث موفقیت تیم و دل هواداران پرشمار پرسپولیس را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار