توزیع استانی تسهیلات بافت های فرسوده آغاز شد/تعیین سقف وام در شواری پول واعتبار

مدیرعامل شرکت عمران وبهسازی شهری ایران خبر داد: توزیع استانی این تسهیلات مشخص و به بانک مرکزی اعلام شد و درسه شنبه 9 دی ماه موضوع سقف این تسهیلات در شورای پول و اعتبار مطرح می شود.

سعید ایزدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تسهیلات بافت های فرسوده تا کنون سه مرحله را طی کرده است ،گفت: تهسیلات بافت های فرسوده 30،40 و50 میلیون تومانی پس از تایید در هیئت دولت و تعیین بانک های عامل  توسط بانک مرکزی به زودی به متقاضیان پرداخت می شود. 

وی درادامه افزود: روز گذشته توزیع استانی این تسهیلات مشخص و به بانک مرکزی اعلام شد و درسه شنبه 9 دی ماه موضوع سقف این تسهیلات در شورای پول و اعتبار مطرح می شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تمامی بانک های عامل آمادگی کامل برای پرداخت  و واگذاری تسهیلات بافت های فرسوده را دارند.

مدیر عامل شرکت عمران وبهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه تسهیلات بافت های فرسوده  با شرایطی خاصی پرداخت می شود،افزود: در حال حاضر شرایط پرداخت تسهیلات تغییر کرده وبه شکل گذشته که تمامی افراد می توانستند این تسهیلات را دریافت کنند نیست.

ایزدی با بیان اینکه در این مرحله سعی کردیم حداکثر بهره وری را از تسهیلات بافت های فرسوده ببریم افزود: این تسهیلات به گروه های پرداخت می شود که کیفیت نوسازی  را تضمین و به نقاطی تعلق می گیرد که ضرورت ساخت وساز به لحاظ  خطر و عدم ایمنی و  داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: سعی کردیم تغییر تحولی در بافت های فرسوده ایجاد کنیم ومانند گذشته اقدام به فرسوده سازی نکنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۸ دی ۱۳۹۳
تورا خدا دیگه خسته شدیم از انتظار ؟
کی به متقاضیان منتظر پرداخت می کنید؟
آخرین اخبار