پدر علم تمرین به زودی به ایران می آید

به نقل از یک منبع آگاه علمی بهمن ماه امسال تئودور بومپا که در دنیای ورزش به عنوان پدر علم تمرین شناخته می شود به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وی در یک همایش ملی 3 روزه میزبان پژوهشگران، اساتید، دانشجویان، ورزشکاران و دوستداران علم تمرین خواهد بود تا پیرامون تازه ترین دست آوردهایعلمی با آنها گفت و گو کند.

هم اکنون دست اندرکاران برگزاری به دنبال فراهم کردن مقدمات برگزاری این همایش و دریافت مجوزهای لازم از سازمان‌ها و ارگانهای مربوطه می باشند.

بومپا اهل کشور رمانی است و پیش از بازنشستگی در دانشگاه یورک تدریس می کرده و در سراسر جهان به عنوان نظریه پرداز علم تمرین، تناسب اندام و مربیگری شناخته می شود .وی تا کنون بیش از 100 مقاله پژوهشی و 14 عنوان کتاب که به 18 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است تالیف و به چاپ رسانده که بسیاری از این کتاب هادر دانشگاه های معتبر دنیا تدریس می شوند.

بومپادر طول این سال‌ها نیز مربی پر کاری بوده به طوری که تنها در 8 سال مربیگری شاگردانش 11 مدال المپیک و 22 مقام قهرمانی را به دست آورده اند. همچنین وی تنها مربی تاریخ مسابقات المپیک است که همزمان در 2 رشته قایقرانی و دو و میدانی هدایت ورزشکاران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پدر تمرین ، علم ، ایران ، بهمن ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار