خبرهای خوبی درباره حادثه گلپایگان در راه است / آخرین وضعیت مجروحان حادثه

نماینده مردم گلپایگان گفت : اطلاعات قابل توجهی درباره مجرمان حادثه گلپایگان به دست آمده و به زودی نیروی انتظامی خبرهای خوبی در این زمینه خواهد داشت .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،نماینده مردم گلپایگان گفت : اطلاعات قابل توجهی درباره مجرمان حادثه گلپایگان به دست آمده و به زودی نیروی انتظامی خبرهای خوبی در این زمینه خواهد داشت .
سید محمد حسین میر محمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه تیراندازی در گلپایگان به خبرنگار ایران خبر گفت :‌ طبق پی گیری های که داشته ام ، مطلع شدم ناجا در تعقیب مجرمان حادثه گلپایگان به اطلاعات و سرنخ های قابل توجهی رسیده است و به زودی خود نیروی انتظامی خبرهای خوبی در این رابطه خواهد داشت .

وی همچنین درباره وضعیت مجروحین این حادثه تیر اندازی گفت : تعداد مجروحین 6 نفر بوده است که برخی از آنها نیاز به عمل جراحی فوری داشتند و با سرعت عمل مناسب، اقدامات لازم برای بازگشت سلامتی و بهبود این افراد انجام شده است  که شکر خدا اکنون هیچ یک از مصدومان با خطر جانی مواجه نیستند .
میرمحمدی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر 3مامور ناجا و 2 شهروند گلپایگانی گفت : احساسات عمومی مردم منطقه از این حادثه به شدت جریحه دار شده است .
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار همچنین تاکید کرد : با توجه به اینکه شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در مرز سه استان قرار دارند و برخی از شهرهای همجوار با مشکلات ایمنی و وقوع جرم مواجهند ، لازم است که نیروی انتظامی توجه ویژه ای به این دو شهر داشته باشد تا با حضور پررنگ تر ناجا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم .

گفتنی است در جریان درگیری نیروهای انتظامی با سارقان مسلح در گلپایگان ،پنج نفر شهید و شش نفر مجروح شدند.
از مجموع شهدای این حادثه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی گلپایگان و دو نفر شهروند عادی هستند.
این سارقان مسلح پس از عبور از چند استان همجوار وارد گلپایگان و در ورودی این شهر با نیروی انتظامی روبرو شدند که پس از درگیری و کشته شدن یکی از آنها به خارج از شهر گریختند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.