فیاض بخش در همایش گرامیداشت 9 دی و بیعت با ولایت:

بصیرت ملت ایران، فتنه 88 را شکست داد

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: آن چه که بعد از انقلاب اسلامی هدف امام راحل بود و طراحی شده بود، الگو گرفتن از سیره رسول الله(ص) است و ما یک جامعه الگو گرفته از رسول الله(ص) داریم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، «نفیسه فیاض‌» بخش نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در همایش گرامیداشت 9 دی و بیعت با ولایت اظهار داشت: بصیرت ملت ایران، فتنه 88 را شکست داد.

وی افزود: آن چه که بعد از انقلاب اسلامی هدف امام راحل بود و طراحی شده بود، الگو گرفتن از سیره رسول الله(ص) است و ما یک جامعه الگو گرفته از رسول الله(ص) داریم.
 
نماینده اسبق مجلس با بیان مطالبی از حوادث قبل از تاریخ فجر اسلام و بیعت مسلمانان آن زمان با پیامبر اکرم(ص) و پیمان شهدای کربلا با امام حسین(ع) ادامه داد: توفیق‌های انقلاب بسیار بوده و ما امروز با همین ایده پیش می‌رویم و فتنه که یک بیماری بود و به سرعت درمان شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: فتنه 88 آن چیزی نبود که در کف خیابان‌ها دیدیم و این بسیار ساده انگارانه است بلکه فتنه نشان از بیماری برخی قلب‌های مریض داشت و باید هوشیار بود و ما در این زمینه باید بسیار مراقب باشیم و حماسه اربعین حسینی تجلی یک حماسه بزرگ و ارزشمند بود که نشان از پیوند مردم با اباعبدالله الحسین(ع) دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار