شبکه چهار جشنواره عمار را پوشش تصویری می‌دهد

برنامه 12 قسمتی«سینما مردم» به منظور بررسی حاشیه و متن"جشنواره مردمی عمار" هر شب ساعت 23:30 روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه علم و فرهنگ، با توجه به تنوع موضوع جشنواره عمار در راستای تقویت ارتباط مردم با سینما، رویداد های این جشنواره مردم نهاد به تصویر کشیده می شود. در این برنامه نقاط مثبت و تاثیر گذار برگزاری جشنواره مردمی عمار نیز دیده خواهد شد.
 
پخش گزیده هایی از آثار راه یافته به این جشنواره از آیتم های دیدنی"سینما مردم" به شمار می رود و مستند سازان و کارشناسانی چون: مهدی نقویان، تورج کلانتری، محمد رضا دهشیری، جمال عود سیمین و... در این برنامه حضور خواهند داشت.
 
افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره عمار، روز چهارشنبه دهم دی ماه 1393، از ساعت 18:30 در سالن شماره یک سینما فلسطین تهران برگزار می شود. این مراسم که با حضور خانواده های شهدا، استادان و پیشکسوتان جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و قشرهای مختلف مردم برگزار می شود قرار است به صورت زنده از تلویزیون پخش شود.
 
محمد حسین بزرگی"مدیر تولید"، محسن حاج کرمی"تهیه کننده"و محسن صفایی فرد"مجری" این برنامه هستند.
 
یاد آور می شود آثار راه یافته به جشنواره عمار در بخش های متنوعی چون: فیلم داستانی، پویانمایی، مستند"تاریخ معاصر ایران و فتنه سال 88، بیداری اسلامی، جهانی و بین الملل، جنگ نرم و حرکت های خودجوش مردمی، اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی"، نماهنگ، فیلم ما، فیلمنامه، نقد، پژوهش، مقاله و اقلام تبلیغی(پوستر و تیزر) است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار