اختلاف فرهنگی پای یك زوج جوان را به دادگاه خانواده كشاند/ زن جوان: از فحاشی پدر شوهرم می‌ترسم

زن جوان وقتی دید که با شوهرش اختلاف فرهنگی دارد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: من و شوهرم با هم اختلاف فرهنگی داریم. وقتی پوریا به خواستگاری ام آمد خانواده ام مخالف بودند و می گفتند ما اصلا شبیه هم نیستم و اختلاف فرهنگی داریم.  
 
وی ادامه داد: من تحصیلكرده بودم و پدر و مادرم همین طور اما پوریا یك خانواده معمولی داشتند و پدرش قصاب بود. مادرم می گفت نمی توانم در این خانواده خوشبخت بشوم اما من واقعا عاشق پوریا بودم و نمی توانستم بدون او زندگی كنم برای همین پا روی همه چیز گذاشتم و به اوجواب مثبت دادم اما وقتی زیر یك سقف رفتیم همه چیز تغییر كرد.  
 
زن جوان افزود: او هر وقت در میهمانی های خانوادگی ما می آمد آبروی مرا می برد حرف های نامربوط می زد تا جایی كه من از خجالتم رفت و آمد با فامیلم را قطع كردم. مدتی افسرده شده بودم حتی خجالت می كشیدم به پدر و مادرم حرفی بزنم. در آن موقع به یاد حرف های پدر و مادرم افتادم و فهمیدم كه آنها دلسوز من بودند و از من می خواستند كه عاقلانه ازدواج كنم و از روی احساس تصمیم نگیرم.  
 
وی گفت: اما من اشتباه كردم و خیلی پشیمانم. پوریا و خانواده اش خیلی سطح پایین هستند چند وقت پیش به خانه پدرشوهرم رفته بودیم كه بر سر موضوعی با هم جر بحث كردیم او ناگهان شروع به فحاشی كرد و من واقعا ترسیده بودم. دیگر نمی توانم در كنار این مرد زندگی كنم و می خواهم به خانه پدر و مادرم بگردم.دلم برای آرامش اون روزها تنگ شده است.
 
پس از حرف های این زن قاضی شوهر وی را به دادگاه احضار کرد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار