خنثی‌سازی حمله تروریست‌ها به تاسیسات گاز در حمص

الاخباریه گزارش داد؛ حمله تروریست‌های مسلح به تاسیسات گاز در "حمص" سوریه با هوشیاری محافظان این تاسیسات خنثی شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، حمله تروریست‌های مسلح به تاسیسات گاز در حمص با هوشیاری محافظان این تاسیسات خنثی شد. 

 محافظان تاسیسات گاز در منطقه فرقلس در حومه شرقی حمص با تروریست‌هایی که سعی در حمله به این تاسیسات داشتند، درگیر شدند. تروریست‌ها در ورودی این تاسیسات اقدام به منفجر کردن یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده کردند که در نتیجه آن خساراتی جزئی به بار آمد و تلفاتی نیز به جای گذاشت. 

 گزارشگر شبکه در این باره گفت: دو تروریست این خودرو را در ورودی تاسیسات گاز منفجر کردند. این خودرو پس از آن که نیروهای محافظ این تاسیسات به مقابله با تروریست ها برخاستند، منفجر شد که طی آن شماری از افراد کشته شدند.

 منابع وزارت نفت و معادن اعلام کردند بر اثر این انفجار به تاسیسات هیچ آسیبی نرسیده است و به فعالیت طبیعی خود ادامه می دهند. غسان طراف مدیر تاسیسات گاز در فرقلس گفت: این مرکز از بزرگترین تاسیسات گاز در سوریه به شمار می رود و فعلا بزرگترین تغذیه کننده نیروگاه های تولید برق به شمار می رود. 

در ادامه گزارش آمده است: منابع نظامی اعلام کردند محافظان این تاسیسات توانستند دو تن از تروریست ها را دستگیر کنند. کارکنان این تاسیسات اعلام کردند چنین حملاتی نمی تواند ما را از ادامه کار بازدارد بلکه عزم و اراده ما را برای ادامه فعالیت بیشتر می کند. ما همچنان گاز و برق مورد نیاز کشور را تامین می کنیم.




انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، حمص ، تروریست ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار