بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت

9دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است

نهم دی ماه روزی است که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم، اتمام حجت برای همگان است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت به مناسبت 9دی به شرح زیر منتشر شد:

حماسه نهم دی، از این منظر کاملاً شبیه صدر اسلام و همچنین روزهای پیروزی انقلاب است؛ در این روز، مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی، از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند. (حضرت امام خامنه ای)

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه 9 دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران می‌باشد نهال جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل به هدف شوم فروپاشی جمهوری اسلامی هیچ گاه دست نخواهند یافت.

نهم دی ماه روزی است که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم، اتمام حجت برای همگان است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین و کاسه صبرشان لبریز شده بود. در 9 دی ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی یکبار دیگر نشان داد که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند و جایگاه قدسی ولایت و امامت و میراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا خطوط قرمزشان است. و اجازه تعدی به این خطوط قرمز را نخواهند داد.

این روز ، روز سرافرازی ملت ایران  در برابر فتنه گران خارجی همانند آمریکا و اسراییل بوده و مصداق آن تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم بوده است. ملت ایران با حضور در راهپیمایی دشمن شکن در برخورد با هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سیدالشهدا ( علیه السلام ) به رغم تصور دشمنان با درس از عاشورای حسینی بر همه ی خواسته های آنان مهر باطل زده و آن ها را در زباله دان تاریخ انداخته است، چرا که مشعل حماسه ی حسینی هرگز خاموش شدنی نیست. که همواره تبلور دینداری و ایمان در شالوده تفکرات سیاسی مردم ولایت مدار ایران از جایگاه والایی برخوردار بوده است و نشانه آن حماسه 9 دی سال88 می باشد.

6سال پیش مردم ایران هزینه بی‌بصیرتی معدود افرادی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی- صهیونیستی ، به بهانه «تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا با نشانه گرفتن اصل نظام و مقدسات مردم به اهداف شوم و ناپسند خود جامه عمل بپوشانند، ولی ملت همیشه در صحنه بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال زدنی و خلق حماسه بزرگ 9 دی پاسخ کوبنده و دندان شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون‌های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده‌ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.در سالروز این حماسه بزرگ جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت  ضمن تجدید میثاق با ولایت و تبریک این روز بزرگ به همه مردم ولایت مدار ، برائت خود را از گوش به فرمانان استکبار اعلام می کند. با وجود رهبری فرزانه و رهنمود های حکیمانه ایشان، دانشجویان اسلامی اجازه نخواهند داد خدشه ای به وحدت بین مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار