تدارک گرم شبکه شما برای شب های سرد زمستان

شبکه شما برای فصل زمستان برنامه‌های متنوعی همچون "مجله شبانه"، "دنیای زیبای شما"، "گام برتر"، "قصه‌های عبدو" و مجموعه مستندهای انار، محیط‌زیست، اینجا پردیس است و زادگاه خورشید را آماده پخش کرده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مسعود احمدی، مدیر شبكه شما درباره برنامه‌های این شبكه گفت: مجله شبانه «ام‌سی» یكی از برنامه‌های جدید این شبكه است كه هر شب از ساعت 21 و 45 دقیقه تا ساعت 23 و 30 دقیقه پخش خواهد شد. این برنامه شامل بخش‌های جذاب و كوتاه با ضرباهنگ تند است. در این برنامه بخش‌های طنز، آشپزی و مستند پخش می‌شود.

وی با اشاره به برنامه دنیای زیبای شما گفت: این برنامه بیشتر با هدف آرامش‌بخشی به بینندگان تدارك دیده  شده است . در این برنامه مخاطبان می‌توانند شاهد زیباترین تصاویر مستند از طبیعت ایران و جهان باشند. این برنامه با موسیقی آرامی پخش می‌شود تا تنش‌های روزانه مخاطبان را كم كند.

مدیر شبكه شما درباره مستندهای این شبكه در فصل زمستان گفت: مستندهای متنوعی آماده پخش كرده ایم.

مجموعه مستند «انار» به تولید این میوه در استان‌های مختلف و جشن انار در روستاها می‌پردازد . همچنین مراكز جنوب كشور هم مستندهایی با موضوع دریا و محیط‌زیست آماده كرده ایم . مستند «زادگاه خورشید» تولید مركز یزد با محور استان یزد و ابنیه این استان تولید شده است. مستند «اینجا پردیس است» تولید مركز گلستان است و به تنوع‌ زیستی در استان گلستان می‌پردازد. مستند آب و زندگی هم از مركز لرستان پخش می‌شود.

احمدی افزود: مجموعه كودكانه قصه‌های عبدو هم جمعه‌ها ساعت 18 و 30 دقیقه پخش می‌شود. مركز یزد هم برنامه‌ای با عنوان «گام برتر» و با موضوع معرفی برترین جوانان نخبه علمی آماده كرده كه جمعه‌ها ساعت 19 پخش خواهد شد.

سری جدید نوا و نما هم برای زمستان آماده شده است. هر دو شب یكی از مراكز عهده‌دار تولید این برنامه است و به آداب و سنن فولكلور استان‌ها می‌پردازیم. این برنامه در شب میلاد پیامبر اكرم(ص) (نوزدهم دی ماه) به شكل ویژه پخش می‌شود.

سریال آوای خاك هم به كارگردانی و تهیه‌كنندگی اسماعیل صدقی  كه درمركز كردستان تولید شده است در ایام دهه فجر پخش می‌شود.

داستان این سریال در روستایی به نام میرآباد می‌گذرد. روزی كه جشن عروسی در این روستا برپاست، فردی وارد روستا می‌شود كه حامل پیامی است كه در تهران كودتای محمدعلی شاه صورت گرفته است . با اعلام این خبر روستا وارد ماجراهایی می‌شود . جلیل بشتام، حمیدرضا نعیمی، خسرو شهراز، سیروس بری، مهراد بنكداری، مهدی چایانی، ابراهیم سعدالهی، اسماعیل پاشایی، ایرج رنجبر، توران یاقوتی و محمد قمی بازیگران این سریال هستند.

پخش سریال «خاتون» هم به كارگردانی مرتضی آتش‌زمزم بعد از تمام شدن آوای خاك آغاز می‌شود كه در آن شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، مجید یاسر، حسن اكلیلی و مهدی باقربیگی بازی كرده‌اند. احمدی با اشاره به سریال‌ نوروز گفت: برای ایام نوروز به مراكز اصفهان و مشهد سفارش دادیم، اما هنوز به جمع‌بندی مشخص نرسیدیم.  


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار