آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال:

سعید معروف غایب بزرگ نیم فصل دوم/ داربی گنبدی‌ها و مصاف شهرداری چی‌ها

دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از چهارشنبه دهم دی ماه امسال استارت می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته نخست مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار در استان‌های مختلف کشور دنبال می‌شود نکته قابل توجه در این هفته از مسابقات لیگ این است که برخلاف بازی‌های نیم فصل نخست خانه والیبال تهران که در دور رفت به هیچ عنوان چراغش خاموش نبود در هفته اول دور برگشت میزبان هیچ تیمی نیست و خالیست این امر در حالیست که در سنوات گذشته مسئولان سازمان لیگ به گونه‌ای برنامه ریزی مسابقات را انجام می‌دادند که هر هفته در تهران حداقل یک بازی برگزار می‌شود.

**ارومیه بدون"سعید" میزبان نارنجی پوشان است

تیم شهرداری ارومیه در هفته اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌‌های کشور میزبان تیم سایپاست. نارنجی پوشان سایپا در دور رفت مسابقات لیگ مقابل تیم ارومیه شکست خورد و در این هفته به دنبال جبران باخت قبلی  است. ارومی‌ها که در طول تعطیلات نیم فصل به واسطه حضور "سعید معروف" درتیم زینت کازان روسیه خبرسازترین تیم لیگ لقب گرفتند این هفته بدون حضور کاپیتان تیم ملی میزبان البرز نشینان هستند. "وحید سید عباسی" دایی کوچک سعید معروف این هفته وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد چون باید به عنوان پاسور اصلی دیگر بازیکنان تیم را با پاس‌هایش تغذیه و حمایت کند.

**ورامین میزبان بی امتیازها

تیم والیبال متین ورامین در هفته اول دور برگشت مقابل مهر پارس فارس به میدان می‌رود ورامینی ها دور برگشت را درخانه خود و در سالن شهید گل عباسی استارت می‌زنند این رقابت‌ها در حالی دنبال می‌شود که تیم مهر پارس فارس در نخستین تجربه لیگ برتری خود نتوانست خاطره خوبی را در طول شش بازی برگزار شده کسب کند و بدون امتیاز قعرنشین است. کادر فنی تیم مهر پارس فارس حفظ سهمیه لیگ برتری را هدف اصلی حضور این تیم در لیگ امسال می‌دانند ورامینی دور رفت نتوانستند سه امتیاز کامل را از شیرازی‌ها بگیرند حال باید دید 2 تیم در دور برگشت چه برنامه‌ای برای خود تدارک دیده‌اند.

**بندرعباسی‌ها میزبان نوین کشاورز

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال بندرعباس میهمان تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس است. این 2 تیم که در دور رفت نخستین بازی پنج بسته لیگ در تهران رقم زدند در این هفته در جنوبی ترین نقطه کشور با یکدیگر مصاف می‌دهند.

**ستاره ها میزبان نوجوانان

تیم والیبال میزان خراسان در این هفته از مسابقات لیگ برتر میزبان تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران است. نوجوانان ملی پوش کشورمان در قالب تیم ارتعاشات در لیگ شرکت کرده است تاکنون موفق به کسب برد نشده است اما طبق گفته بسیاری از کارشناسان و فعالان عرصه والیبال حضور این تیم در لیگ امسال بسیار نتیجه بخش بوده است و کادر فنی توانستند از نظر روحی شرایط بازکینان را در بهترین وضعیت حفظ کنند.

**مصاف شهرداری‌چی‌ها در زاهدان

تیم والیبال شهرداری زاهدان در این هفته از مسابقات لیگ برتر در خانه خود میزبان تیم شهرداری تبریز است این دیدار در حالی برگزار می‌شود که در آخرین هفته دور رفت مسابقات لیگ برتر مصاف این 2 تیم با نتیجه سه بر دو به نفع تیم تبریز مدعی گروه (A) این مسابقات رقم خورد. پیش از انجام این دیدار سالن استانداری زاهدان که هر هفته بازی‌های خانگی تیم شهرداری زاهدان در آن برگزار می‌شد برای اجرای ش از انجام این دیدار سالن استانداری زاهدان که هر هفته بازی‌های خانگی تیم شهرداری زاهدان در آن برگزار می‌شد برای اجرای کنسرت موسیقی به بخش خصوصی اجاره داده شده بود و والیبالیست‌های زاهدانی نتوانستند 4 روز پایانی تمرینات خود را در این سالن انجام دهند. شاگردان عادل بناکار که از مدعیان لیگ برتر امسال محسوب می‌شوند در صورت برد در این بازی نوعی وضعیتشان را برای صعود به مرحله بعدی قطعی تر می‌کنند.

**داربی گنبدی‌ها به میزبانی تعاونی‌ها

نخستین داربی لیگ برتر والیبال در دور برگشت این  هفته در پایتخت والیبال کشور برگزار می‌شود. کادر فنی تیم تعاون گنبد که در نیم فصل نخست مقابل حریف همشهریش با نتیجه 3بر1 شکست خورده بود این هفته به دنبال جبران ناکامی دور قبل است. شاگردان "بای محمد دوجی" این هفته در کنار خود یک پشت خط زن اندونزیایی را همه همراهی می‌کنند حضور وی به نوعی از نظر فنی تیم را تقویت کرده است این در حالیست که تعاون گنبد هم با جذب "کمال قریشی" در پست دریافت کننده قدرتی تیم خود را به نوعی تقویت کرده است پیش از برگزاری بازی دور رفت میان 2 تیم اکثر نگرانی‌ها روی نحوه میزبانی و چگونگی هدایت تماشاگران بود ولی مردم فهیم و والیبال دوست گنبدی نشان دادند هر تیمی که بتواند تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی را به خوبی در زمین و طول دیدار به مرحله اجرا در آورد را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

قرار بود؛ دیدارهای دور برگشت ساعت 16 برگزار شود اما بنا به درخواست تیم‌های ساعات اجرای مسابقات تغییر کرده و تمامی دیدارها راس ساعت 17 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار