مستند "دهم" درباره فتنه ۸۸ و اتفاقات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری

پرده برداری "هیلاری کلینتون" از کمک‌های مخفیانه آمریکا برای گسترش آشوب‌های تهران/ بی‌حرمتی به امام و آرمان‌هایش/ تصاویری از آشوب عاشورا که هیچوقت به طور کامل منتشر نمی‌شود + فیلم

مستند "دهم" با موضوع فتنه ۸۸ در سه قسمت تهیه شده و در سومین قسمت از این مستند به بررسی وقایع و اتفاقات رخ داده در فتنه 88 و حماسه ملی نهم دی‌ماه پرداخته است.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، مستند "دهم" با موضوع فتنه ۸۸ در سه قسمت تهیه شده و در سومین قسمت از این مستند به بررسی وقایع و اتفاقات رخ داده در فتنه 88 و حماسه ملی نهم دی‌ماه پرداخته است.

"هیلاری کلینتون" وزیر خارجه امریکا رسما از کمک‌های مخفیانه آمریکا برای گسترش آشوب‌های تهران پرده برداشت.

در حاشیه مراسم 16 آذر در دانشگاه تهران در اتفاقی حیرت‌آور عکس امام به عرش سفر کرده ملت پاره می‌شود و بخشی از اهداف و لایه‌های پنهان فتنه آشکارتر می‌گردد.

صدا و سیما در گزارش 16 آذر این تصاویر را پخش می‌کند.
مردم با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی و جناهی خشمگین و متعجب شاهد اهانت به امامی هستند که هستی خود را در راه سربلندی، پیشرفت و عظمت ملت ایران صرف کرده است.

مردم شهرهای مختلف 27 آذر در اعتراض به حتک حرمت به عکس امام راهپیمایی می‌کنند و با امام خویش پیمان وفاداری و ایستادگی می‌بندند.

محرم 88 فرا رسیده و دل‌های ملت حسینی ایران را سوگوار ماتم عاشورا کرده است.

برخی تحلیلگران با توجه به شعارهای تشییع آقای منتظری و تحریک گستاخانه رسانه‌های ضد انقلاب معتقدند در ایام عزاداری اباعبدالله حسین(ع) یکی دیگر از لایه‌های عمیق فتنه آشکار خواهد شد.

و سرانجام آشوب‌طلبان تمامی مرزهای گستاخی را پشت سر می‌گذارند و ظهر عاشورای حسینی در پایتخت جمهوری اسلامی به صحنه دردآور حتک حرمت اباعبدالله(ع) تبدیل می‌شود.

در حتک حرمت تاریخی و جانسوز عاشورا آشوب‌طلبان برخی رهگذران را به دلیل عدم همراهی با آنان لخت مادرزاد می‌کنند و وقایعی رخ می‌دهد که بازگویی کردن و نشان دادن تصاویر آن‌ها هیچگاه به طور کامل ممکن نخواهد بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، دانلود ، مستند ، دهم ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار