درخشش دونده‌ 17 ساله انگلیسی/ بولت دیگری در راه است

هیچ تضمینی‌ وجود ندارد رکوردهای ثبت شده در ورزش برای همیشه دست نیافتنی باقی بمانند و سرانجام روزی یک ورزشکار رکورد قبلی را می‌شکند، اتفاقی که احتمالا برای اوسین بولت پیش خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران به نقل از دیلی میل،‌ توماس سامرز دونده 17 ساله انگلیسی است که 200 متر را در مدت 20 ثانیه و 37 صدم ثانیه دویده است او با همین رکورد به قهرمانی مسابقات نوجوانان جهان، در سال 2014 رسید اما هدف بالاتری‌ برای پشت سر گذاشتن رکورد اوسین بولت دونده جامائیکایی در بازی‌های المپیک‌ ریو 2016 دارد.
 
بر اساس این گزارش: فقط یک دونده در جهان‌ وجود دارد که در سن 17 سالگی مسافت 200 متر را در مدت زمان کمتری‌ نسبت به توماس‌ سامرز دویده و آن شخص کسی نیست‌ جز اوسین بولت از توماس سامرز به عنوان " بولت بعدی" یاد می‌شود او از این مقایسه بسیار خوشحال شده و گفت: همین که در  ریو می‌توانم کنار بولت افسانه‌ای بروم برایم افتخار بزرگی است، در دو سال باقیمانده تا آن زمان‌ تلاش خواهم کرد رکورد دوی 200 متر را به 20 ثانیه برسانم، اگر بتوانم چنین رکوردی را ثبت کنم حتی از بولت هم جلوتر خواهم بود.
 
 یاد آور می‌شود: اوسین بولت پیش از این گفته بود رکوردهای او در دوی 100 و 200 متر ابدی نیستند و زمانی یک دونده دیگر می‌تواند آنان را ارتقاء‌ دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سامرز ، بولت ، دونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار