حسین نژادفلاح:

پیگیری امور جوانان همیاری و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های ذیربط را می‌طلبد

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اداره ورزش و جوانان استان تهران در حوزه پیگیری امور جوانان نقش هماهنگی را ایفا می‌کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین نژادفلاح مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص راهکار برون‌رفت از عرصه مغفول مانده امور جوانان در حوزه ادغام شده ورزش و جوانان اظهار داشت: به طور طبیعی جذابیت‌ و هیجان‌های بالا و فزاینده ورزشی باعث می‌شود که امور جوانان در مقایسه با عرصه ورزشی کم‌رنگ‌تر شود و نقش اداره کل ورزش و جوانان در استان تهران در حوزه جوانان دبیر هماهنگی است و همانطور که از نام آن پیداست نقش هماهنگی را ایفا می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: پرداختن شایسته و هر چه مطلوبتر و رسیدگی به امور جوانان نیازمند هم‌گرایی و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در ابعاد گوناگون همچون تعاون، رفاه، امور اجتماعی، مسکن، فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تامین نیازهای جوانان به دلیل تنوع و گستردگی با همیاری کلیه ارگان‌های ذیربط امکان پذیر است.
 
نژاد فلاح در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر در خصوص سطح کمی و کیفی پاسخگویی به مطالبات استان تهران در حوزه تحت مدیریتی خویش تصریح کرد: استان تهران آنقدر گسترده و وسیع است که هرچه بیشتر تفکیک شود هم به نفع شهر تهران و هم به نفع شهرستان‌های حاشیه تهران خواهد بود و از این جهت است که از نظر بنده تقسیم بندی استان تهران به استان غربی و شرقی می‌تواند روند پاسخگویی و مدیریت  هرچه مطلوب‌تر را به نحو سازنده‌تری عملیاتی نماید.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تشکیل استان تهران غربی با مرکزیت شهرستان شهریار و دربرگیری شهرستان‌های ملارد، قدس، رباط‌کریم، شهریار، اسلام‌شهر و استان شرقی تهران با مرکزیت ورامین پوشش مدیریتی و توزیع امکانات را تسهیل می‌کند.
 
حسین نژاد فلاح در پایان خاطر نشان کرد: به منظور پیگیری هرچه مطلوب‌تر اهداف و برنامه‌های تدوین شده دو معاونت در2 مختصات شهر تهران و شهرستان‌های استان‌ تهران را تشکیل داده‌ایم تا پاسخ‌گویی و تامین نیازهای استان تهران در عرصه ورزش و جوانان با توجه به گستردگی موجود به شکل سازنده‌تری محقق شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جوانان ، همیاری ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار