وعده فن فال به هواداران: در سال 2015 پیشرفت بیشتری داریم

سرمربی منچستریونایتد به هواداران قول داد در سال 2015 شاهد پیشرفت بیشتری از جانب شیاطین سرخ خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، لوئیس فن فال سرمربی هلندی یونایتد هنوز هم از وضعیت فعلی تیم رضایت ندارد و به هواداران قول پیشرفت بیشتر در سال 2015 را داد. 

شیاطین سرخ فصل گذشته با بحران تیمی مواجه شدند و برای نخستین مرتبه طی 28 سال گذشته مجبور به اخراج سرمربی شدند. درحالیکه دیویدمویس قراردادی 6 ساله با یونایتد امضا کرده بود اما فقط پس از گذشت 10 ماه از کار برکنار شد. یونایتد فصل قبل در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.  
 
این گزارش می‌افزاید، فن فال شروع نامطمئن و آهسته‌ای در اولدترافورد داشت اما حالا به صدر جدول نزدیک شده و در رتبه سوم قراردارد. 

شاگردان فن فال در 9 بازی گذشته 7 پیروزی و 2 نتیجه تساوی داشته‌اند که آمار خوب و قابل قبولی به حساب می‌آید. با این وجود فن فال هنوز به رضایت کامل نرسیده و گفت: ما باید پیشرفت بهتری در سال 2015 داشته باشیم. هرچند تیم در هر هفته به دستاورد جدیدی رسید اما برای قهرمان شدن کافی به نظر نمی‌رسد. 

فن فال در ادامه افزود: فکر نمی‌کنم بازیکنان به خوبی فلسفه من در زمین را فراگرفته باشند. خیلی خوشحال هستم که برای بازی فردا مقابل استوک سیتی تمام بازیکنان را در اختیار دارم.  

فن فال از صبر و حمایت هواداران یونایتد تشکر کرد و گفت: زمانی را به یاد می‌آورم که از 10 بازی انجام داده فقط 13 امتیاز کسب کرده بودیم اما باز از حمایت هواداران بهره می‌بردیم. آنان دقیقا مانند بازیکنان یونایتد از روحیه جنگنده‌ای برخوردار هستند و در هر هیچ حال تیم را تنها نمی‌گذارند. خوشبختانه طبق برنامه در حال پیشروی به جلو هستیم. 

فن فال شش ماه نخست حضور در انگلیس را فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: زندگی در انگلیس واقعا لذت‌بخش است. همیشه می‌توان مردمی مهران را در خیابان و یا رستوران‌هایی که می‌روید ببینید. از غذاهای انگلیسی شکایتی ندارم اما غذای مورد علاقه من غذاهای چینی هستند.  

زمانیکه به این کشور آمدم همه به من گفتند غذاهای انگلیسی افتضاح هستند اما اینطور نبود و مشکلی با غذاهای این کشور ندارم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار