ازدواج با جعل عنوان مامور پلیس!/ مرد شیاد پس از 3 سال زندگی مشترک دستگیر شد

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه مامور قلابی پلیس در این شهرستان به دام قانون افتاد، گفت: این فرد با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به ازدواج و حتی اخاذی از شهروندان کرده بود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم صبج امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان از به‌دام افتادن مامور قلابی پلیس در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این فرد با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به ازدواج و حتی اخاذی از شهروندان کرده بود.
 
وی با اشاره به اینکه مامور قلابی با گذشت سه سال از زندگی مشترک توسط ماموران فرماندهی انتظامی آمل شناسایی و دستگیر شد، درباره دستگیری این فرد افزود: با کسب خبری در مورد ازدواج فردی با جعل عنوان مامور پلیس و ازدواج او با فرد مورد علاقه‌اش به وسیله تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، عوامل انتظامی و پلیس این شهرستان با سرعت وارد میدان شدند.
 
فرمانده انتظامی آمل با تاکید بر اینکه این مامور قلابی پلیس در برخی موارد از مردم و همشهریان اخاذی می‌کرد، اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی متهم، با هماهنگی مراجع قضایی این فرد با هویت "نعمت ـ الف" را در دام قانون گرفتار کردند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه این فرد با هویت جعلی "احمد توسلی" به مدت سه سال ازدواج کرده و حتی با خانواده همسرش مراوادتی هم داشت، گفت: این مامور قلابی و کلاهبردار اموال مردم، در اعترافات خود به کلاهبرداری از اطرافیان و خانواده همسر خود اشاره کرد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار