ماموریت ویژه کمیسیون اقتصادی دولت برای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا

پس از ابلاغ و اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمستان سال قبل، برخی وزرا همچون محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به این قانون ایراداتی وارد کردند و در ادامه این موضوع با نامه‌نگاری علی طیب‌نیا با رئیس جمهور انتهای سال 92 وارد فاز تاز‌ه‌ای شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ پس از ابلاغ و اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمستان سال قبل، برخی وزرا همچون محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به این قانون ایراداتی وارد کردند.

در ادامه این موضوع با نامه نگاری علی طیب نیا با رئیس جمهور در انتهای سال 92 وارد فاز تاز‌ه‌ای شد و بنا به گفته مسئولان ذیربط، هیچ گاه اجرای این قانون متوقف نشده است و با وجود اختلاف نظرهایی که در دولت یازدهم رخ داده همچنان در حال اجراست.

در این میان، قانونی که به تصویب مجلس رسیده، لازم الاجرا است و اطلاعات رسیده حاکی از آن است که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

دستور رسیدگی به  قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را صادر کرده و ماموریتی نیز در این راستا به کمیسیون اقتصادی دولت محول شده است.

گفتنی است، رئیس جمهور و معاون اول هم بر اجرای قانون تاکید داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار