حجت‌الاسلام والمسلمین "سلیمانی تبار":

دولت‌های استعمارگر به دنبال غارت و چپاول منابع مسلمانان هستند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش گفت: دولت‌های استعمارگر همواره به دنبال این مسئله بوده‌اند که با ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات میان مسلمانان و ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای منابع جوامع اسلامی را چپاول و غارت بنمایند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "یعقوب علی سلیمانی‌تبار"   در ابتدای مراسم محفل انس با قرآن کریم که در مرکز آموزش "شهید اسدی" دژبان آجا برگزار شد، درباره  اهمیت برگزاری محافل انس با قرآن کریم اظهارداشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و قرائت آیات ملکوتی و نورانی این آخرین معجزه جاویدان نبی مکرم اسلام "حضرت محمد(ص)  " که توسط قاریان و حافظان و حاملان قرآن کریم در محافل و مساجد اقصی نقاط این سرزمین طنین انداز می‌گردد روح و روان مستمعین را جلا می‌دهد و تفکر در آیات الهی زنگار از قلب انسان می‌زداید.

اهمیت استماع آیات روح بخش "قرآن کریم"

وی افزود:  گوش فرا دادن به آیات نور بخش قرآن و دقایقی فارغ از مسائل دنیوی در محضر قرآن کریم بودن و حضور مستمر در محافل و مجالس قرآنی آثار و فواید بسیاری دارد و انسان مومن و متعهد را در جهت نیل به اهداف عالی انسانی رهنمون می‌گرداند و همچنین انسان گنهکار را نیز ان‌شاء الله توفیق توبه کرم می‌فرماید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی دژبان کل آجا در ادامه پیرامون هفته وحدت و لزوم حفظ یکپارچگی و اتحاد میان مسلمانان جهان به ایراد تصریح کرد: بر تمامی مسلمانان جهان فرض و واجب بوده که از دامن زدن به اختلافات پرهیز نمایند چرا که همگی امت واحدی هستند و شایسته است که با پیروی از سیره نبی مکرم اسلام که پیامبر نور و رحمت است و نصب العین قرار دادن آیه شریفه "و اعتصموا بحبل الله جمیعا و تفرقوا" آب در آسیاب دشمنان قرآن و اسلام عزیز نریزند و مسائل و مشکلات خود را به صورت احسن و مسالمت آمیز حل و فصل نمایند.

دولت های استعمارگر به دنبال غارت و چپاول منابع مسلمانان هستند

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت‌های استعمارگر همواره به دنبال این مسئله بوده‌اند که با ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات میان مسلمانان وایجاد جنگ‌های فرقه‌ای منابع جوامع اسلامی را چپاول و غارت کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم معنوی قاری ممتاز کشوری "محمد کاظمی" و حافظ قرآن کریم "وحید خزائی" آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و جمع حاضر را به فیض رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار