اخبار متناقض از مکان حضور سرکرده داعش/

ابوبکر البغدادی به شهر "القائم" عراق رفته است

یک پایگاه اینترنتی از حضور سرکرده گروهک تروریستی داعش در شهر القائم عراق برای پایان دادن به درگیری های داخلی این گروه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی الغد پرس از حضور "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروهک تروریستی داعش در شهر القائم عراق برای پایان دادن به درگیری های داخلی این گروهک خبر داد.

الغد پرس در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد ابوبکر البغدادی سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش دو روز پیش با ورود به شهر القائم در الرمادی به درگیری داخلی اعضای این گروه میان دو قبیله البو حردان و البو عبید و اعضای خارجی داعش پایان داده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود به پایگاههای اینترنتی گفته است ابولکر البغدادی دستور بازداشت 30 تن از اعضای داعش را که وابسته به دو قبیله البوحردان و البو عبید هستند و همچنین 20 عضو خارجی این گروه را صادر کرده و اوضاع اکنون در القائم به حالت عادی باز گشته است.

درگیری های مسلحانه میان اعضای داعشی قبایل البوحردان و البو عبید و اعضای خارجی این گروه در پی کشته شدن یکی از سران قبیله البو حردان به سبب اختلافات داخلی روی داده بود.
این در حالیست که پیشتر پایگاه خبری بانوراما الشرق الاوسط به نقل از  یک منبع محلی در شهر "رقه" تأکید کرد که "ابوبکر بغدادی"سرکرده اصلی گروه تروریستی هم اکنون در منطقه "کسره" در "رقه" در حال مداواست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار