مسابقات قهرمانی کشور:

دومین دوره رقابت اتومبیلرانی دریفت به میزبانی تهران برگزارشد

راند دوم مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی دریفت کشور با حضور قهرمانان این رشته در پیست آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : دومین دوره قهرمانی مسابقات دریفت کشور جمعه ۱۲ دی ماه با حضور رانندگان استان های تهران ، خراسان رضوی، فارس، خوزستان و البرز  به میزبانی استان تهران در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دریفت که از رشته های نوپا اتومبیلرانی کشور است در واقع نوعی مهارت در رانندگی است که رانندگان با  ایجاد حرکات سرخوردن خودرو امتیاز کسب می کنند.

این رشته توانسته در مدت کوتاهی جایگاه ویژه ای بین علاقه مندان به اتومبیلرانی بدست آورد و پیشرفت چشم گیری داشته است.

دراین دوره از مسابقات روز ۵شنبه ۱۱ دی ماه ۳۰ خودرو از استان های مختلف ثبت نام کردند که در‌پایان ۱۴ راننده که توانایی اجرای حرکات صحیح را داشتند انتخاب شده تا روز جمعه به رقابت بپردازند.

دراین رقابت بیشتر قهرمانان کشور حضور داشتند به هر شرکت کننده فرصت داده شد تا در دو دور انفرادی حرکات خود را به نمایش بگذارد و امتیاز لازم را کسب کند.

در مرحله بعد رقابت سوئیسو یا دو خودرو همزمان به ترتیبی که خودروها با در نظر گرفتن امتیازها و نفر اول با نفر آخر به ترتیب  باهم رقابت می کنند.

در پایان این رقابت با انصراف رضا فهیم از مرحله انتخابی مازیار بنک دار از تهران و شهاب پیشانی دار از خوزستان به ترتیب بر سکوی سوم و دوم ایستادند تا پژمان پاکزاد با ثبت بیشترین امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار