دستبرد همزمان شبانه به 5 مغازه/ سو استفاده سارق شیشه‌ای از پایین بودن ضریب امنیتی مغازه‌ها

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق شیشه‌ای مغازه‌های در چهارباغ اصفهان خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت از چند مغازه در چهارباغ اصفهان و شکایت صاحبان این مغازه‌ها به پلیس، موضوع این پرونده به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از تاریکی شب و همچنین پایین بودن ضریب امنیتی مغازه‌ها توانسته به طور همزمان پنج مغازه را مورد دستبرد قرار دهد و مبالغی وجوه نقد را از دخل مغازه‌ها به سرقت ببرد.

این مقام مسئول انتظامی عنوان داشت: خوشبختانه کارآگاهان پلیس با بررسی ویژه روی پرونده توانستند با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی پلیسی سارقی که مرتکب این سرقت‌ها شده بود را ظرف ۴۸ ساعت پس وقوع سرقت شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات هماهنگ وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهم اعتیاد شدیدی به شیشه دارد گفت: وی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است و قبلاً نیز به جرم سرقت از چندین مغازه در چهارباغ اصفهان دستگیر شده بود.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم پایین بودن ضریب امنیتی مغازه های چهارباغ اصفهان را عامل موفقیت خود در سرقت‌هایش عنوان کرده است اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم پس از اعتراف صریح و بازسازی صحنه سرقت‌ها جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی بافت فرسوده، عدم تجهیز مناسب مغازه‌ها به سیستم‌های امنیتی و حفاظ مناسب را از جمله آسیب‌های مورد تهدید برای سرقت از مغازه‌ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد: به صاحبان مغازه‌ها توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از سرقت، نسبت به تجهیز مغازه خود به سیستم‌های ایمنی و امنیتی اقدام کنند و از نگهداری وجوه نقد هنگام ترک مغازه خودداری کرده و حتماً سیستم دزدگیر، دوربین مداربسته و درهای ضد سرقت را در مغازه‌های خود نصب کنند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار