زن سارق طلاهای دوستش را ربود/ دوستی با همسر صاحبخانه ترفند سرقت 120 میلیون طلا

زنی سارق که اقدام به سرقت بیش از 120 میلیون ریال طلا از داخل منزل دوست خودکرده بود در شاهین شهر اصفهان شناسایی ودستگیر شد.

سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شاهین شهر موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران بلافاصله به محل سرقت اعزام و در تحقیقات انجام شده پی به رد پای سارق سرقت که یکی از دوستان مالباخته بود بردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند که فردی مونث مدتی است که با همسر صاحبخانه رفیق و در منزل وی رفت و آمد می‌کند و حتی از محل نگهداری طلاجات نیز با خبر بوده است، لذا طی هماهنگی قضایی این فرد به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ مختاری گفت: در بازجویی ها متهم صراحتا به بزه ارتکابی خود و سرقت طلاجات منزل دوستش که ارزش آن بیش از ۱۲ میلیون تومان بود اعتراف کرد.

این مقام مسئول انتظامی با بیان اینکه کلیه طلاجات سرقت شده کشف و به مالباخته تحویل شد خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار