یافتن 2 شی بزرگ در دریای جاوه در جریان عملیات جستجوی هواپیمای ایر آسیا/ هواپیما اجازه پرواز در مسیری را که پیمود، نداشته است

رئیس آژانس امداد و نجات اندونزی امروز شنبه از مشاهده دو شی بزرگ در دریای جاوه در خلال عملیات جستجوی هواپیمای ایرآسیا خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، "بامبانگ سولیستیو" رئیس آژانس امداد و نجات اندونزی امروز شنبه اعلام کرد که واحدهای امداد و نجات اندونزی که درحال جستجوی لاشه هواپیمای ایرآسیا هستند، دو شی بزرگ را در دریای جاوه مشاهده کرده اند.

وی در ادامه اعلام کرد که این دو شی بزرگ در فاصله 30 متری زیر آب هستند و آژانس امداد و نجات تلاش دارد تا تصاویری را با استفاده از دستگاه های کنترل از راه دور که در زیر آب حرکت می کنند، بگیرد.

گفتنی است، هواپیمای ایرباس 320-200 متعلق به شرکت ایرآسیا روز یکشنبه هفته گذشته در هنگام سفر از سورابایا دومین شهر بزرگ اندونزی به شهر سنگاپور با 162 مسافر در دریای جاوه سقوط کرد.

 همچنین خبرگزاری فرانس پرس گزارش داد که وزارت حمل و نقل اندونزی امروز شنبه اعلام کرده است که هواپیمای شرکت ایرآسیا که روز یکشنبه در دریای جاوه سقوط کرد مسیری را رفته است که اجازه رفت آن را درآن زمان نداشته است.

"جاکو موریو آتموجو" مدیرکل حمل و نقل هوایی وزارت حمل و نقل اندونزی اعلام کرد که هواپیمای ایرباس A 320-200 كه پرواز شماره QZ 8501 را از شهر سورابایا اندونزی به سمت سنگاپور انجام می داد مسیری هوایی را پیموده است که در آن زمان اجازه عبور از آن را نداشته است.

وی گفت: وی اجازه هوایی داده شده به وی و نیز مدت زمان مشخص شده را نقض کرده و این خود مشکلی به شمار می‌رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار