بررسی بودجه مصوب پروژه های سال 93 منطقه 16

جلسه بررسی روند اجرایی بودجه مصوب پروژه های سال 93 در منطقه 16 برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانعلیرضا دبیر عضو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران  به همراه مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه برای ادای احترام در مقبره الشهدای گمنام خزانه حضور پیدا کرده و در ادامه از پروژه های مصوب سال 93 و پیشنهادی سال 94 بازدید کردند.

در این برنامه بازدیدکنندگان از محل احداث پل ضربعلی زاده، زیر گذر پل جوادیه، طرح جمع آوری آبهای سطحی جوادیه و دیگر پروژه ها بازدید به عمل آوردند و در سالن کنفرانس منطقه جلسه ای به همین منظور برگزار شد. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی در این جلسه با تشکر از حمایت های شهردار تهران مبنی بر تغییر رویکردهای درآمدی وبرنامه ریزی بودجه اظهار داشت :این تغییرات سبب توسعه اقتصادی وتعدیل هزینه ها می شود.

دبیر در ادامه با اشاره به اینکه در سال 94 تنها پروژه های نیمه تمام را به اتمام رسانده وپروژه عمرانی جدیدی آغاز نمی شود گفت:در کنار اتمام پروژه های زیرگذر پل جوادیه ،پل ضربعلی زاده ودیگر پروژه ها ی در دست اقدام ،احداث مجموعه ورزشی در 20 متری جوادیه با تملک قالیشویی سابق مهمترین پروژه منطقه 16 خواهد بود.

در ادامه این جلسه ، شهردار منطقه 16تاکید کرد: مدیریت بودجه ای در منطقه بر مبنای رعایت قوانین ودر چهارچوب ضوابط معینی مقرر شده و کوشیده ایم تا بار اضافه ای به هزینه های شهرداری نیافزاییم.

وی در پایان گفت: تمام پروژه های در دست اجرای منطقه طبق زمان بندی پیش رفته و برخی از آن ها مانند پل ضربعلی زاده یا زیر گذر جوایه به دلیل هماهنگی با شرکت راه آهن با تاخیر مواجه شده است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: بودجه ، مصوب ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.