کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دشمنان از دو عنصر ایمان و حضور مردم در هراسند

مسئول فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه دشمنان از دو عنصر ایمان و حضور مردم در هراسند، گفت: اگر بصیرت نباشد ایمان انسان به بیراهه می‌رود. لذا شناخت موقعیت، فهمیدن نیاز و حضور در لحظه مناسب اساس کار مؤمن است.

"محمدکاظمی"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز شاهدیم که برخی اسلام منهای سیاست و منهای روحانیت را در جامعه مطرح می‌کنند، گفت: مردم ما تاکنون ثابت کرده‌اند که بسیار بصیر و هوشمند‌ هستند و اینگونه مسائل تغییری در حمایت آنها در آرمان‌های انقلاب ایجاد نمی‌کند.

مسئول فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دشمنان مردم را مورد هدف قرار می‌دهند و می‌خواهند آنان را از نظام جدا کنند، اظهار داشت: مصداق این نکته را می‌توان در فتنه۸۸ دید، عده قلیلی با طرح دروغ و توهمات خود می‌خواستند مردم را در مقابل نظام قرار دهنده، ولی در نهم دی ثابت کرد که مردم کاملا بر اوضاع مسلط هستند.

وی بابیان اینکه در واقع روح دیانت حاکم بر مردم به ماهیت انقلاب برمی‌گردد، اظهارداشت: اگر بصیرت نباشد ایمان انسان به بیراهه می‌رود. لذا شناخت موقعیت، فهمیدن نیاز و حضور در لحظه مناسب اساس کار مؤمن است.

کاظمی دو عنصر حضور مردم و ایمان دینی را موجب تحیر دشمنان دانست و تاکید کرد: این یک حقیقت است که دشنان نظام از این دو عنصر بسیار می‌ترسند و مردم ایران نشان دادند که تا آخرین لحظه پای نظامشان می‌ایستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.