براوو: باید رئال را تحت فشار قشار دهیم

رائول‌ براوو‌ دروازه‌بان بارسلونا‌ معتقد است تیمشان باید صدرنشین‌ لالیگا را تحت فشار قرار دهد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال ‌ رئال‌مادرید با یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم جدول لالیگا‌ یعنی بارسلونا و یک امتیاز بیشتر صدرنشین است.
 
 همچنین کهکشانی‌ها موفق شدند در ال کلاسیکو دور رفت رقابت‌های لالیگا با نتیجه 3 بر یک کاتالان‌ها را درهم بکوبد.
 
 علی رغم رکوردهای فراوان مادریدی‌ها، دروازه‌بان بارسلونا معتقد است کهکشانی‌ها بالاخره دچار لغزش خواهند شد و صدر جدول را از دست خواهند داد.
 
براوو در این خصوص گفت: ما همیشه در مورد خودمان فکر می‌کنیم و نباید دچار‌ اشتباه شویم دیدیا‌زدو‌ بالاخره رئال دچار لغزش‌ خواهد شد و ما باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
 
 تیم فوتبال بارسلونا‌ توسط دادگاه عالی اسپانیا به مدت یک سال از خرید و فروش‌ بازیکن محروم شد دروازه بان بارسلونا‌ معتقد است این تنبیه برای این باشگاه بسیار سنگین است.
 
وی در این خصوص گفت: من با این تحریم سنگین شگفت زده شدم این محرومیت واقعا زیاد بود. تیم‌هایی هستند که جنبه‌های منفی زیادی دارند، اما به این گونه تنبیه نمی‌شوند.

آینده دنی آلوز ستاره برزیلی بارسلونا با این محرومیت دچار ابهام شده است. آلوز روز جمعه اعلام کرد که پیشنهادی از این باشگاه نداشته و قصد دارد این تیم را ترک کند.  

براوو در خصوص آلوز گفت: دنی بازیکنی است که از تمام جهات به تیم کمک زیادی کرده است. من در خصوص ماندن و یا نماندن او در تیم تصمیم گیرنده نیستم، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که قابلیت‌های او فوق العاده است.

براوو در تابستان جایگزین ویکتور والدز شد. دروازه بان بارسا در این خصوص گفت: رسیدن به موفقیت‌های والدز کار آسانی نیست.

بارسا من را خریده تا تیمشان را تکمیل کنم نه اینکه روی نیمکت بنشینم. سعی خواهیم کرد با تلاش پیشرفت کنم.

بین ما سه دروازه‌بان بارسا صمیمیت خوبی حاکم است و از یکدیگر حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بارسا ، لغزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار