عباسی: سطح کیفی لیگ امسال بالا بود/ آسیب دیدگی باعث کسب نتیجه ضعیف تیم ما شد

سرپرست تیم وزنه برداری نیرو زمینی در خصوص ارزیابی‌اش در هفته چهارم لیگ گفت: سطح لیگ وزنه برداری امسال بسیار بالا است تمام تیم‌ها با آمادگی کامل حضور پیدا کردند.

داود عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حالی لیگ وزنه برداری هفته چهارم برگزار شد که یکی از وزنه بردارهای خوب کشورمان‌ در بین ما نبود رقابت‌ها در این دوره از مسابقات  حساس بود و تیم‌ها اول و دوم جدول امتیاز نزدیک به هم را کسب کردند تیم اول و دوم برای صدرنشینی رقابت می‌کنند تا بتوانند قهرمان لیگ شوندو

 وی در ادامه بیان کرد: در هفته چهارم لیگ ، سه وزنه بردار دچار آسیب دیدگی شدند که این خود مشکل بزرگی برای تیم‌ها به وجود آورد وزنه برداران در اردوها شرکت می‌کنند و تمرینات سنگین دارند که این خود باعث خستگی وزنه برداران می‌شود.

 وی در خصوص اینکه تیم وزنه برداری ذوب آهن می تواند قهرمان لیگ شود یا نه بیان کرد: تیم ذوب آهن هنگام شرکت در مسابقات نسبت به دیگر تیم‌ها لیگ امتیاز مثبت دارد که آن هم استفاده از دو ورزشکار فوق سنگین در رقابت‌ها است با توجه به این شرایط می‌توان شانس قهرمانی یا برتری این تیم را نسبت به رقبا پر رنگ دید ولی تیم ملی حفاری چنین نقطه قوتی ندارد به همین دلیل تیم ذوب آهن می‌تواند صدرنشینی را به خود اختصاص دهد.

عباسی در رابطه با میزبانی تیم ملی حفاری اظهار داشت: میزبانی تیم ملی حفاری از لحاظ کیفی خوب بود و مشکل خاصی به وجود نیامد.
امیدوارم میزبانی فینال لیگ وزنه برداری هم به همین منوال خوب پیش برود زیرا تیمها به دنبال امتیاز هستند و رقابتها برای آنها مهم است و مشکل خاصی که باعث شود روی عملکرد تیمها تأثیرگذار باشد به وجود نیامد.

سرپرست تیم وزنه‌برداری نیروزمینی در خصوص عملکرد داوری اذعان داشت: در کل عملکرد داوری به جز چند اشتباه جزئی خوب بود که این طبیعی است زیرا در مسابقات بروز چنین اشتباهاتی امکان دارد.

عباسی در رابطه با عملکرد تیم نیروزمینی ادامه داد: تیم چهارم جدول با تیم اول  جدول قابل قیاس نیست. چند وزنه بردار ما در رده اول بودند که با آسیب دیدگی آنها این مسابقه را باختیم.عملکرد تیم وزنه برداری ما خوب بود و من رضایت کامل از آنها دارم، اگر وزنه برداران ما بتوانند وزنه‌هایی را که در تمرینات می‌زنند در فینال لیگ هم آنها را بالای سر ببرند می‌توانیم مقام سومی را کسب کنیم.

عباسی در پایان در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای فینال مسابقات خاطر نشان کرد: به طور قطع تدابیری در این زمینه اتخاذ شده است تا بتوانیم با عملکرد خوب جلوی هر اشتباه را بگیریم و این کار ما منجر به نتیجه‌ در فینال شود. وزنه برداران چند روز استراحت می‌کنند و بعد به تمرینات برمی‌گردند تا با آمادگی کامل در فینال حضور یابند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عباسی ، امتیاز ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار