یونایتد برای دی ماریا صبر می‌کند

سرمربی منچستر یونایتد اطمینان داد این باشگاه محدودیت زمانی برای پایان مصدومیت آنخل دی‌ماریا قائل نمی‌شود و برای رسیدن وی به شرایط کامل آمادگی صبر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  به نقل از تریبال فوتبال، آنخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی یونایتد گرانترین خرید تاریخ باشگاه آنفلید است که تابستان امسال به جمع شیاطین سرخ پیوست. اما این گلزن گران‌قیمت بیشتر بازی‌های فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

با این حال لوئیس فن خال قصد ندارد فشاری را به او تحمیل کند و برای بازگشت وی به میدان عجله ندارد.

فن‌خال‌دراین باره گفت: نگران نباشید، دی‌ماریا بالاخره برمی‌گردد او این هفته در تمرینات یونایتد شرکت می‌کند.

شاو: بازیکنان یونایتد خسته هستند
لوک شاو مدافع جوان یونایتد معتقد است بازی‌های فشرده بازیکنان را خسته کرده و مصدومیت‌های پیاپی را برای آنان ایجاد کرده است.

شاو19 ساله گفت: همیشه وقتی پس از مصدومیت به ترکیب تیم باز می‌گردید، زمان می‌برد تا با دیگر اعضای تیم هماهنگ شوید. این موضوع ناامید کننده است من هنوز فرصت نیافته‌ام با آمادگی کامل به بازی برای یونایتد بپردازم.

شاو در ادامه افزود: خوشبختانه شرایط فعلی‌ام رضایت بخش است اما امیدوارم دیگر مصدومیتی برایم پیش نیاید.

تجلیل شاو از بهادادن فن‌خال به بازیکنان جوان
لوک شاو از لوییس فن خال بابت بها دادن به بازیکنان جوان تقدیر کرد و گفت: استعدادهای جوان مانند آنتونیو والنسیا و اشلی یانگ در زمان مربیگری فن خال فرصت خوبی یافتند تا توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارند. آنان در هر بازی که به میدان آمدند خارق‌العاده کار کردند و نشان دادند لیگ برتر انگلیس فقط جای بازیکنان صاحب نام و کهنه کار نیست، بازیکنان جوان هم شایستگی حضور ثابت در این لیگ را داشته و می‌توانند مورد اطمینان مربیان باشند.

لازم به ذکر است، منچستر یونایتد با 36 امتیاز و 10 امتیاز کمتر نسبت به چلسی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار