صدر الحسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

چرا "عبدالله" پرونده سوریه را از "بندر بن سلطان" گرفت؟

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: "بندر بن سلطان" باید به بایگانی مسئولان آل‌سعود منتقل شود و در پارکینگ بماند.

"حمیدرضا صدر الحسینی" کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره این که یک مقام روسی به نقل از شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" گفته بود که ما به دنبال سرنگونی نظام "بشار اسد" هستیم حتی اگر این به قیمت ویرانی کل "سوریه" بیانجامد، اظهار داشت: اگر "بندر" می‌توانست پرونده سوریه را به پیش ببرد، قطعاً "ملک عبدالله" پرونده را از او نمی‌گرفت.
 
وی افزود: "بندر" با تجربیات فراوانی که از "ایالات متحده آمریکا" داشت تصور می‌کرد که می‌تواند با هماهنگی مقامات آمریکا شرایطی را برای سوریه به وجود بیاورد که نظام سوریه بیش از چند ماه دوام نیاورد و به کمک پول‌ها و نیروهایی که به سوریه گسیل کرد به دنبال این موضوع بود.  

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به شکست "بندر بن سلطان" در پرونده سوریه ادامه داد: با شکستی که او در سوریه دریافت کرد سابقه امنیتی اطلاعاتی و سیاسی او زیر سؤال رفت و بندر بن سلطان به عنوان مسئول رابطه "رژیم صهیونیستی" و "عربستان سعودی" به دنبال این بود که پرونده‌های آمریکا را پیش ببرد که با شکست مواجه شد.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: "بندر بن سلطان" در پرونده سوریه شکست خورد و او باید به بایگانی مسئولان آل‌سعود منتقل شود و در پارکینگ بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار