کفاشیان: امیدوارم همچون گذشته شاهد تحولات خوبی در فوتبال بانوان باشیم

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم معارفه سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: امیدوارم همچون گذشته شاهد تحولات خوبی در فوتبال بانوان باشیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛  علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: کار کردن در فوتبال سخت است. در بخش بانوان تحولاتی ایجاد شده و روند خوبی را شاهد بوده‌ایم. امیدوارم با حضور عرب عامری بیش از پیش شاهد موفقیت این رشته باشیم. ضمن اینکه از تلاش‌های فریده شجاعی در مدت 7 سال گذشته تشکر می‌کنم.

وی افزود: کمیته بانوان نیازمند حضور نیروهای تازه نفس است تا بتواند راه موفقیت و رشد را طی کند. در بخش بانوان لیگ‌های مختلف  فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های معدودی برگزار می‌شود و به دلیل اینکه اسپانسر و تبلیغاتی وجود ندارد، شاهد حضور تیم‌های مختلف به تعداد زیاد نیستیم. بر همین اساس با رئیس سازمان لیگ، مذاکراتی را انجام داده و قرار است طبق آیین نامه درصدی از بودجه را در اختیار بانوان قرار دهیم تا با رفع مشکلات مالی، شاهد برگزاری لیگ‌های پویا باشیم.

رئیس فدراسیون در ادامه از سرپرست کمیته بانوان خواست تا به فعالیت‌های آموزشی اهمیت بسیاری دهند. وی در این رابطه گفت: بحث آموزش برای مربیان و داوران برایمان بسیار اهمیت دارد و اگر می‌خواهیم تیم های ملی خوبی داشته باشیم، باید مربیان خوبی را تربیت کنیم.

وی در پایان گفت: تیم‌های ملی زیر 16، 19 و فوتسال عناوین بسیار خوبی را در آسیا کسب کرده اند و امیدوار هستم با مدیریت و تجربه‌ای که شما دارید، از این پس شاهد ادامه این روند موفقیت آمیز باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار