اقدامات پنهانی بایرن برای انتخاب جانشین گواردیولا

با نزدیک شدن به روزهای پایانی قرار داد پپ گواردیولا با باشگاه بایرن مونیخ، سران این باشگاه در حال رایزنی با گزینه‌های احتمالی جایگزین شدن وی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت؛ قرار داد گواردیولا با باشگاه بایرن مونیخ در سال 2016 به اتمام می‌رسد و هیچ نشانه‌ای مبنی بر علاقه او جهت تمدید این قرار داد به چشم نمی‌خورد.

از سوی دیگر خوان لاپورتا یک بار دیگر برای ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کاندیداتوری کرده و وعده داده درصورتیکه ریاست بارسا را بدست بگیرد، در سال 2016 گواردیولا را به کاتالان برمی‌گرداند.

روزنامه آلمانی بیله مدعی شد، توماس توخل سرمربی سابق تیم مانیس یکی از گزینه‌های بایرن برای جایگزین کردن گواردیولا است. به درخواست توخل دیداری میان وی و گواردیولا در ماه دسامبر صورت گرفت اما مباحث مورد گفتگو مخفی باقی مانده و هرگز در اختیار مطبوعات قرار گرفته نشد.

روزنامه بیلد نوشت: احتمالاٌ بعد از گواردیولا، هدایت بایرن مونیخ برعهده توخل گذاشته می‌شود. آنان اندیشه‌ها و سبک مربیگری نزدیک به یکدیگر دارند و می‌توان کارهای هر 2 مربی را در بسیاری جهات با یکدیگر مقایسه کرد.

بایرن حاضر به فروش روبن نیست

آرین روبن مهاجم هلندی بایرن مونیخ بدون شک یکی از ستاره‌‌های این تیم در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا بوده است. درخشش وی در بازیهای بوندسلیگا و لیگ قهرمانان موجب شد لوئس فن خال سرمربی منچستریونایتد که تجربه کار با روبن در تیم ملی هلند را داشته، تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن او آغاز کرد و امیدوار است این انتقال در ماه ژانویه ممکن شود.

از طرف دیگر، سران باشگاه بایرن مونیخ در هماه لحظه که پیشنهاد شیاطین سرخ را دریافت کردند، گزینه تمدید یک ساله قرار داد روبن را به وی ارائه دادند.

قرار داد فعلی روبن با بایرن مونیخ در سال 2017 به اتمام می‌رسد و حالا باواریایی‌ها خواستار تمدید یک ساله آن تا 2018 هستند.

تیم‌های حاضر در رقابت‌های بوندسلیگا تا کنون 17 بازی را پشت سرگذاشته و هم اکنون بایرن مونیخ با 45 امتیاز در صدر قرار داشته و وولفبورگ با 34 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. این اختلاف امتیاز تا حد زیادی قهرمانی باواریایی‌ها را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار