شرور خطرناک ایلام در شهر گردانده شد/ آدمربایی و درگیری با پلیس در پرونده متهم

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش خطرناک این استان گفت: این مجرم سابقه دار با ۱۵ فقره پرونده کیفری پس از دستگیری در سطح شهر گردانده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار علی دولتی در این باره اظهار داشت: یکی از اراذل و اوباش خطرناک این استان که ۱۵ فقره سابقه کیفری دارد پس از دستگیری در سطح شهر گردانده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: آدم ربایی تیراندازی، درگیری با مردم و مأموران و قاچاق مواد مخدر از جمله اتهامات این فرد است.
 
وی اضافه کرد: به دنبال برخی شرارت ها با تشکیل چندین پرونده در حاکم قضایی استان، دستگیری این شرور سابقه دار در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: مخفیگاه این فرد که مدت ها متواری شده بود صبح امروز با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
وی به درگیری و مقاومت متهم هنگام دستگیری با مأموران اشاره کرد و گفت: از مخفیگاه این شرور تعدادی سلاح سرد و تجهیزات ممنوعه کشف شد.
 
سردار دولتی یادآور شد: متهم پس از دستگیری برای درس عبرت سایر اراذل و اوباش و شکستن هیمنه پوشالی اراذل و اوباش با هماهنگی مرجع قضایی در سطح شهر ایلام گردانده شد.
 
وی گفت: پلیس استان مصمم است با کسانی که در صدد خدشه دار کردن احساس امنیت مردم است با قاطعیت برخورد کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۳
سردار ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۲۰ ۱۵ دی ۱۳۹۳
با تشکر از پرسنل زحمت کش نظامی واتظامی از سردار دولتی بخاطر اقتدار پلیس بسیار سپاسگزاریم
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۱۳:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۳
ازسردار دولتی تشکر میشود وانتظارهست بامخلان امنیت به شدت برخورد شود